Istorie. Sinteze si teste pentru examenul de bacalaureat
Preț: 24,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Cristian Vornicu, Magda Stan
ISBN: 978-973-748-890-9
Editura: Niculescu
Anul publicării: 2015
Pagini: 240
Format: 16x23
Categoria: Bacalaureat
DESCRIERE
Această lucrare se adresează elevilor care urmează să susţină examenul de bacalaureat la istorie, respectiv celor de la filiera teoretică profil umanist şi de la filiera vocaţională. Pentru a asigura o pregătire rapidă, completă şi eficientă, materialele din lucrare au fost structurate astfel:
• sinteze cuprinzătoare (incluzând repere cronologice şi conceptuale de bază) ale materiei aferente fiecărui domeniu de conţinut din programa examenului de bacalaureat, aprobate conform OMEN 4430/2014;
• câte un test de autoevaluare pentru verificarea cunoştinţelor, după parcurgerea fiecăruia dintre cele nouă capitole ale programei de studiu;
• teste recapitulative finale;
• un model complet de rezolvare a unui test recapitulativ;
• bareme de corectare şi notare pentru toate testele.
Testele propuse permit candidaţilor o verificare diversificată a materiei studiate, fiind gândite astfel încât să le permită realizarea unei evaluări cât mai exacte a stadiului de pregătire în vederea susţinerii examenului. Itemii propuşi au fost actualizaţi şi realizaţi în conformitate cu modelele oferite de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare în învăţământul Preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale.
• sinteze cuprinzătoare (incluzând repere cronologice şi conceptuale de bază) ale materiei aferente fiecărui domeniu de conţinut din programa examenului de bacalaureat, aprobate conform OMEN 4430/2014;
• câte un test de autoevaluare pentru verificarea cunoştinţelor, după parcurgerea fiecăruia dintre cele nouă capitole ale programei de studiu;
• teste recapitulative finale;
• un model complet de rezolvare a unui test recapitulativ;
• bareme de corectare şi notare pentru toate testele.
Testele propuse permit candidaţilor o verificare diversificată a materiei studiate, fiind gândite astfel încât să le permită realizarea unei evaluări cât mai exacte a stadiului de pregătire în vederea susţinerii examenului. Itemii propuşi au fost actualizaţi şi realizaţi în conformitate cu modelele oferite de Centrul Naţional de Evaluare şi Examinare în învăţământul Preuniversitar din cadrul Ministerului Educaţiei Naţionale.
RECENZII