Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului

Tipuri de piețe și modalități de formare a prețului
Preț: 17,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 120
Format: 14x20
Categoria: Marketing

DESCRIERE

Lucrarea analizează, în prima sa parte, rolul prețului în viața economico-socială, dar, mai ales, modalitățile de formare a acestuia, atât pe piețele cu concurență perfectă, cât și în cadrul piețelor cu concurență imperfectă. În final, lucrarea prezintă dinamica prețurilor în economia românească, în perioada 1990-2010, nu înainte de a fi analizat rolul implicării statului în mecanismul formării acestora.

Prin urmare, cartea se adresează, în primul rând, studenților care sunt preocupați de înțelegerea rolului prețului în viața economico-socială, de procesul formării acestuia pe diferite piețe, dar și cadrelor didactice din domeniul științelor economice și nu numai.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.033 sec