Strategiile competitive ale firmei

Strategiile competitive ale firmei
Preț: 26,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 336
Categoria: Management

DESCRIERE

Cuprins: Strategiile concurentiale generice - Strategiile concurentiale ofensive si defensive specifice firmei - Strategiile tehnologice - Strategiile inovationale - Strategiile de sistem - Strategiile internationalizarii firmei - Aliantele strategice - Particularitati strategice ale firmelor romanesti - Pilotarea strategica a firmei - Studiu de caz

Descriere:
Pe baza a numeroase cazuri de reusite sau esecuri ale unor firme bine cunoscute pe plan mondial, autorii analizeaza strategiile concurentiale si scot in evidenta elementele indispensabile unui management eficient, care sa fereasca firmele de contraperformante. Volumul de informatii, numeroasele exemple practice, prezentarea setului complet de strategii competitive ale firmei si diversele solutii oferite - cu directa aplicabilitate la realitatea interna - constituie doar citeva dintre argumentele care impun aceasta lucrare drept un titlu important in bibliografia literaturii de specialitate.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.023 sec