Publicitatea imobiliară în reglementarea noului Cod civil - Gina Orga-Dumitriu

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 978-606-27-0336-3
Editura:
Anul publicării: 2015
Pagini: 344

DESCRIERE

Data aparitiei: 19 Iunie 2015
 
”Lucrarea reprezinta o abordare sistematizata si cuprinzatoare a institutiilor publicitatii imobiliare – obiectul, principiile si inscrierile in cartea funciara, procedura de inscriere si actiunile clasice de carte funciara – valorificand reglementarile in vigoare, orientarile doctrinare si solutiile jurisprudentiale relevante. Investigand ceea ce azi tinde a fi numit dreptul material si formal al cartii funciare, autoarea ofera o analiza detaliata a normelor de drept substantial in materie, codificate in prezent in art. 876-915 NCC si, nu mai putin, a normelor procedurale cuprinse in Legea nr. 7/1996, republicata, dispozitiile legii speciale intregindu-se cu cele cuprinse in noile Regulamente aprobate prin Ordinele A. N. C. P. I. nr. 208/2014, respectiv nr. 700/2014.

Publicitatea imobiliara in reglementarea noului Cod civil se doreste a fi nu doar un instrument didactic adresat studentilor sau masteranzilor din invatamantul juridic, ci si un instrument de lucru util tuturor profesionistilor dreptului, practicieni – avocati, notari, magistrati, consilieri juridici, registratori de carte funciara si alti functionari cu atributii in domeniu si teoreticieni – cadre didactice, cercetatori si, de ce nu, oricarui cititor preocupat de informatia juridica, in general, si de aspectele practice privind situatia juridica a imobilelor, in particular.”

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0375 sec