Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil

Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil
Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 304
Categoria: Carti Diverse

DESCRIERE

Data aparitiei: Noiembrie 2012


Lucrarea doamnei ANDREA-ANNAMARIA CHIS are ca tema de analiza exclusiv elementele si componentele cu caracter de noutate ale publicitatii imobiliare, aparute sub imperiul dispozitiilor noului Cod civil, care opereaza o schimbare importanta de paradigma in aceasta materie, in raport cu reglementarile anterioare.

Lucrarea Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil este impartita intr-un numar de cinci capitole, care, cu exceptia celui introductiv, au aproximativ aceeasi pondere cantitativa in cuprinsul ei. Capitolul I „Consideratii generale despre noile norme” identifica sursele interne si externe ale noii reglementari.

Capitolul II „Obiectul cartii funciare” recurge la impartirea bipartita a obiectului cartii funciare, rezultand din dispozitiile primului text privind publicitatea imobiliara (art. 876 – Scopul si obiectul cartii funciare), in obiect material si obiect juridic.

Capitolul III „Inscrierile in cartea funciara”, utilizand impartirea bipartita din capitolul anterior, prezinta distinct inscrierile privitoare la obiectul material al cartii si cele referitoare la obiectul juridic.

Capitolul IV „Principiile cartii funciare rezultand din dispozitiile noului cod” reprezinta o analiza a acestora in comparatie cu reglementarile anterioare si cu unele din dreptul comparat, stabilindu-se legatura dintre acestea, cu raportare la dispozitiile tranzitorii privind efectul constitutiv de drepturi al intabularii, pentru a se verifica daca aceasta amanare subrezeste sau nu constructia juridica a celorlalte principii fundamentate pe cel al carui efect a fost prorogat.

Capitolul V „Actiunile de carte funciara” identifica un numar de cinci actiuni de carte funciara, si anume: actiunea in prestatie tabulara, actiunea in rectificare, actiunea in justificare tabulara, actiunea in stabilirea rangului definitiv, actiunea in radiere sau de acordare a rangului preferential.
Date tehnice

Titlu: Publicitatea imobiliara in conceptia noului Cod civil
Pret: 39,00 RON
ISBN: 978-606-522-853-5
Format: Carte brosata
Pagini: 304

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.050 sec