PROFIT, NU COTA DE PIATA

Preț: 29,90 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 184
Categoria: Business

Alertă stoc

*
?
Completați adresa dumneavoastră de e-mail
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam

DESCRIERE

Cum să vă impulsionaţi profiturile în deplină siguranţă?
Goana după cota de piaţă nu vă va fi de ajutor



“Între cota de piaţă şi profitabilitate trebuie să existe un echilibru, însă profitabilitatea a fost deseori neglijată. Iată motivul pentru care această carte oferă o rectificare utilă.” Peter Drucker



“Nu volumul şi cota de piaţă ar trebui să fie priorităţile; creşterea însoţită de profit este adevarata provocare.” DieterZetsche, CEO DaimlerChrysler



Cartea Profit, nu cotă de piaţă aduce argumente împotriva strategiei care vizează cota de piaţă şi nu reuşesc să obţină un profit adecvat, pledând în favoarea unei strategii care vizează prioritar profitul. Creşterea cotei de piaţă este considerată adeseori un “remediu universal”, însă aceasta este mai curând o prejudecată.



Un contraargument convingător pentru a ţine în frâu dogma cotei de piaţă, această carte provocatoare conturează noi modalitati de a gândi, dar şi instrumentele de care managerii de pe pieţele competitive vor avea nevoie pentru a obţine o performanţă de vârf în ceea ce priveşte profiturile.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0253 sec