Pretul si strategia de marketing

Pretul si strategia de marketing
Preț: 29,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 136
Categoria: Business

DESCRIERE

Variabila „preţ” are un rol semnificativ în strategia de marketing, având în vedere contextul actual: concurenţă exacerbată, evoluţia rapidă a mijloacelor de informare şi comunicare, problematica puterii de cumpărare etc.



Cuprins
Cuvânt înainte ........................................................................ VII
1. Clientul şi preţul....................................................................1
I. Analizarea preţului...............................................................2
1. Cunoaşterea preţurilor de către clienţi .......................... 3
2. Componentele monetare şi nemonetare ale preţului.... 5
3. Valoarea percepută de către cumpărător ................... 10
II. Evaluarea preţului.............................................................14
1. Preţurile de referinţă.................................................... 14
2. Preţurile acceptabile.................................................... 15
3. Modalităţile de evaluare .............................................. 16
III. Acceptarea preţului .........................................................17
1. Elasticitatea cererii în funcţie de preţ .......................... 17
2. Disponibilitatea de plată.............................................. 19
2. Stabilirea preţului şi variantele strategice .......................23
I. Stabilirea preţului...............................................................25
1. Constrângerile legale şi de reglementare ................... 26
2. Stabilirea obiectivelor de preţ...................................... 28
3. Crearea costurilor şi a valorii ...................................... 30
4. Concurenţa.................................................................. 33
5. Stabilirea preţului la nivel internaţional ....................... 37
II. Strategiile de preţ pentru noile produse ...........................39
1. Strategia preţului de prestigiu ..................................... 40
2. Strategia preţului de penetrare ................................... 41
3. Gestionarea gamei de preţuri (price lining)................. 42
4. Strategiile de preţ la nivel internaţional ....................... 44
III. Modificările preţului .........................................................46
1. Scăderile de preţ ......................................................... 46
2. Creşterile preţurilor...................................................... 49
3. Strategiile de preţ în marea distribuţie .............................52
I. Aspecte legate de reglementarea preţului în marea
distribuţie ..............................................................................53
Preţul şi strategia de marketing
VI
1. Elementele negocierii dintre producător
şi distribuitor şi stabilirea preţului .................................... 55
2. Diferitele textele de reglementare care tratează
calculul pragului de rentabilitate (PR) ............................. 56
II. Strategiile de preţ în marea distribuţie tradiţională...........61
1. Strategia promoţională sau high-low pricing................. 61
2. Strategia EDLP ........................................................... 64
3. Degradarea imaginii preţului în marea distribuţie
tradiţională....................................................................... 66
III. Strategiile actorilor alternativi şi reacţiile marii
distribuţii ...............................................................................67
1. Strategiile de preţ ale distribuitorilor alternativi ........... 68
2. Răspunsul marii distribuţii alimentare:
stabilirea preţului ............................................................. 70
4. Strategiile de preţ în servicii..............................................75
I. Strategiile de preţ în servicii ..............................................76
1. Particularităţile serviciilor şi problematica preţului ...... 77
2. Modelele economice ale serviciilor:
premium versus low cost................................................. 83
II. Procesele aferente unui serviciu şi crearea ofertei ..........88
1. Ofertele grupate sau bundling..................................... 89
2. Yield management sau managementul veniturilor...... 93
5. Preţurile pe pieţele industriale ..........................................98
I. Particularităţile pieţelor industriale.....................................98
1. Caracteristicile clientului industrial ............................ 101
2. Mijloacele de achiziţie industrială.............................. 106
II. Raportul cost-valoare .....................................................115
1. Gestionarea cumpărăturilor de către
clienţii industriali ............................................................ 115


Data aparitiei: noiembrie 2011

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.039 sec