Planificarea de marketing prin exemple

Planificarea de marketing prin exemple
Preț: 29,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 165
Categoria: Marketing

DESCRIERE

În calitatea dvs. de profesionist în marketing sau de student ocupat veţi constata că acest ghid practic de planificare de marketing, plin de informaţii, este perfect pentru dvs. Scrisă într-o manieră succintă şi lămuritoare, cartea vă va ajuta să apreciaţi beneficiile unei planificări riguroase de marketing şi vă va ghida în demersul de realizare a unui plan de marketing potrivit “lumii reale” în care vă desfăşuraţi activitatea.
Cu accent pe partea practică, Planificarea de marketing prin exemple acoperă aspectele esenţiale ale planificării şi strategiei de marketing.
La fiecare sfârşit de capitol există întrebări de testare – precum şi răspunsuri, iar cuprinsul include aspecte-cheie precum:
• Auditul de marketing şi analiza SWOT
• definirea pieţelor şi a segmentelor
• alegerea obiectivelor şi strategiilor de marketing
• strategia de reclamă şi promovare
• preţul şi strategiile de vânzare
• strategia de produs şi servicii
• strategia de distribuţie şi service
Cuprins
Nota importanta din partea autorului .................................. VII
Prefata...................................................................................... IX
Introducere ............................................................................... 1
1. Sa întelegem planificarea de marketing ............................ 6
Nevoia unei abordari sistematice.................................................7
Diferenta dintre strategie si tactica............................................11
Întrebari si raspunsuri .................................................................16
2. Relatia dintre planificarea de marketing si
planificarea corporativa ........................................................ 20
Întrebari si raspunsuri .................................................................26
3. Procesul de planificare strategic de marketing si
planul de marketing............................................................... 29
Audit de marketing......................................................................30
Analize SWOT............................................................................34
Premise.......................................................................................35
Formularea de strategii...............................................................36
„Ingredientele” si „reteta” planului strategic de marketing .........37
Întrebari si raspunsuri .................................................................39
4. Definirea pietelor si segmentelor înainte de
planificare ............................................................................... 45
Întrebari si raspunsuri .................................................................50
5. Sa întelegem produsele si serviciile înainte
de planificare.......................................................................... 55
Întrebari si raspunsuri .................................................................63
6. Stabilirea obiectivelor si strategiilor de marketing ........ 67
Obiective de marketing...............................................................67
Strategii de marketing.................................................................72
Întrebari si raspunsuri .................................................................75
7. Strategii de promovare prin publicitate si vânzari ......... 80
VI Despre planificarea de marketing
Strategii de publicitate ................................................................80
Strategii de promotii de vânzari..................................................84
Întrebari si raspunsuri .................................................................87
8. Strategii de vânzari............................................................ 92
Întrebari si raspunsuri .................................................................97
9. Strategii de pret ............................................................... 102
Întrebari si raspunsuri .............................................................. 106
10. Strategii de plasament (distributie si servicii
pentru clienti) ....................................................................... 112
Întrebari si raspunsuri .............................................................. 117
11. Informatii si organizare ................................................. 122
Informatii .................................................................................. 123
Previziuni.................................................................................. 126
Organizare ............................................................................... 127
Întrebari si raspunsuri .............................................................. 138
12. Cum sa facem planificarea de marketing
sa dea rezultate.................................................................... 142
Întreb

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Marketing - Cele mai comentate cărți

Created in 0.039 sec