PACHET EDUCATIONAL GRADINITA TIMTIM-TIMY, 4-5 ANI

Preț: 56,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 464

DESCRIERE

Data aparitiei: septembrie 2011


Pachetul contine:

* Agenda Oglinda copilului meu (2-5 ani) (format 14x20 cm, 80 pagini)
* Activitati integrate pe proiecte tematice. Fise de evaluare (format 20x26 cm, 48 pagini)
* Portofoliul copilului: evaluare, fisa de monitorizare (format 20x29 cm, 48 pagini)
* Set de fise interdisciplinare pe domenii experientiale:
o Domeniul Stiinte - Activitati matematice 4-5 ani (format 20x26 cm, 56 pagini)
o Domeniul Limba si comunicare 4-5 ani (format 20x26 cm, 56 pagini)
o Domeniul Stiinte - Activitati de cunoasterea mediului 4-5 ani (format 20x26 cm, 56 pagini)
o Domeniul Om si societate 4-5 ani (format 20x26 cm, 40 pagini)
o Domeniul Estetic si creativ 4-5 ani (format 20x26 cm, 48 pagini)
* Caiet de desen Timtim-Timy (format 20.5x29.5 cm, 16 file)
* Bloc de desen Timtim-Timy (format 21.5x30.5 cm, 16 file)

Unul din obiectivele majore ale educatiei este imbunatatirea puterii de intelegere a copilului si cultivarea dorintei acestuia de a invata - fara efort, fara constrangeri, in ritmul si la parametrii solicitati - in vederea asigurarii sansei de succes personal.
In teoriile moderne se vorbeste din ce in ce mai mult de invatarea experientiala, de profesor cu rol de ghid sau de facilitator al proceselor de invatare, de valorizarea si dezvoltarea potentialului fiecarui copil, de respectarea ritmului si a stilului sau cognitiv propriu etc.
In acest sens, este foarte important demersul pe care profesorul sau parintele il poate initia in directia stimularii interesului copilului pentru cunoastere, al interesului pentru a cauta informatia necesara si pentru a o utiliza in contexte variate, al interesului pentru rezolvarea de probleme si altele, prin planificarea si organizarea unor activitati/jocuri cu acest scop.
Colectia de caiete pentru prescolari FOARTE BINE, conceputa de Editura Paralela 45, stimuleaza copiii si sprijina cadrul didactic in procesul de investigare si explorare a mediului imediat apropiat propus de noul curriculum pentru invatamantul prescolar. In acest sens, consideram ca atat macheta prietenoasa si atragatoare a colectiei, cat si continutul caietelor de lucru dezvolta copiilor deprinderi in domeniul limbajului, matematicii, stiintei, artei si, desigur, deprinderi sociale, fapt care conduce, implicit, la atingerea unor obiective de referinta ale curriculumului specific.

Viorica Preda

Va asteptam la Concursul international de activitati integrate TIMTIM-TIMY!
www.timtim-timy.ro

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0200 sec