Noile reguli de marketing şi PR

Noile reguli de marketing şi PR
Preț: 55,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 448
Format: 14,5x20,5
Categoria: Business

DESCRIERE

Pentru oamenii de pretutindeni care interacţionează pe web, vechile reguli de marketing şi PR pur şi simplu nu mai sunt valabile. Internetul a schimbat nu doar felul în care oamenii comunică şi interacţionează, dar a schimbat şi comunicarea dintre mediul de afaceri şi posibilii clienţi.

Regulile s-au schimbat astăzi cu totul: o companie, un antreprenor sau un freelancer pot acum să li se adreseze şi fără intermediar clienţilor, stabilind o legătură directă – şi mult mai onestă – cu cei de care depinde succesul oricărei iniţiative de afaceri.

Noile reguli de marketing şi PR arată cum poate fi folosit potenţialul pe care internetul îl oferă companiilor mici, organizaţiilor nonprofit, antreprenorilor, organizaţiilor politice, consultanţilor, trupelor rock şi chiar bisericilor. Vestea bună pe care o aduce David Meerman Scott este că prin mesaje bine gândite, care nu presupun bugete uriaşe, se poate ajunge la o nişă de cumpărători până acum neglijată.

PRIMA EDIŢIE A NOILOR REGULI DE MARKETING ŞI PR S-A AFLAT PE LISTA DE BESTSELLERURI A BUSINESSWEEK TIMP DE ŞASE LUNI ŞI A FOST TRADUSĂ ÎN PESTE 20 DE LIMBI. ÎNTRE TIMP MEDIUL ONLINE S-A SCHIMBAT, AU APĂRUT FACEBOOK ŞI TWITTER, IAR AUTORUL ŞI-A COMPLETAT CARTEA, ADĂUGÂNDU-I O SUTĂ DE PAGINI DESPRE NOILE REGULI.

"În cartea de faţă David Meerman Scott oferă instrucţiuni clare în privinţa utilizării instrumentelor web 2.0. Pentru că el a testat şi verificat aceste instrumente pe pielea lui, pe pielea miilor de contribuitori care i-au citit blogul şi au colaborat la prima ediţie a acestei cărţi. Noile reguli de marketing şi PR vorbesc despre o lume deschisă, despre o lume în care produsul nu mai este apanajul departamentului de cercetare-proiectare, iar comunicarea nu mai poate să rămână doar în sarcina celor de la PR." Ciprian Stăvar, trainer şi consultant de guerrilla marketing

"Noile reguli de marketing şi PR este o carte despre cum se încalcă regulile şi cum se pot crea roluri noi în domenii marcate de funcţii tradiţionale. O carte bună, care merită citită şi care va dezmorţi atmosfera din lumea marketingului şi a relaţiilor cu publicul." Donovan Neale-May, director executiv, CMO Council

"David Meerman Scott, în Noile reguli de marketing şi PR merge dincolo de tehnologie, explorând ramificaţiile internetului şi măsura în care el ţine de oameni. Scott a creat un set de reguli care arată cum se pot negocia aceste ramificaţii cu maximă eficienţă." Jay Conrad Levinson, autorul seriei Guerrilla Marketing

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.027 sec