Minighid de evaluare a companiilor listate. Cum să evaluezi o companie, să alegi un portofoliu și să faci profit

Minighid de evaluare a companiilor listate. Cum să evaluezi o companie, să alegi un portofoliu și să faci profit
Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-8360-92-8
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 256
Format: 12x17,5
Categoria: Business

DESCRIERE

Minighid de evaluare a companiilor listate face parte din seria Cărți mici, profituri mari, un proiect al editurii Publica susținut de Erste Asset Management.

Pagină cu pagină, Damodaran distilează fundamentele evaluării, fără a trece peste sau a ignora conceptele cheie, dezvoltând modele pe care le puteți înțelege și implementa cu ușurință. Totodată, demonstrează că cele două abordări populare (intrinsecă și relativă) și, deseori, divergente ale evaluării pot fi utilizate în tandem. Damodaran discută felul în care ambele abordări vă pot îmbunătăți semnificativ șansele, ajutându-vă să selectați acțiuni care sunt subevaluate nu doar la nivel intrinsec, ci și din punct de vedere relativ.

Nu există nimic ,,mini” în Minighid de evaluare a companiilor listate. Întreaga gamă de idei care constituie baza tuturor evaluărilor companiilor - acoperite în numeroasele sale lucrări clasice care se întind pe sute de pagini - se regăsește aici, cu aceeași rigoare, claritate, pătrundere și spirit fin.

Anant K. Sundaram, Tuck School of Business, Dartmouth College

O carte nemaipomenită, pe care o voi recomanda studenților și prietenilor mei. Această lucrare este o sinteză impresionantă de teorie solidă și practică exemplară. Este cât se poate de accesibilă novicilor. Totodată, constituie un adaos important în biblioteca profesională a specialistului în finanțe. Achiziționați-o fără șovăială.

Pablo Fernandez, profesor de finanțe, IESE Business School, Spania

Cartea lui Damodaran, care se citește rapid, oferă valoroase observații pătrunzătoare atât investitorilor instituționali,
cât și investitorilor individuali. În cadrul analizei ,,intrinseci” (abordarea raportată la venit) și a celei ,,relative” (abordarea raportată la piață), autorul identifică ,,propulsorii valorii” în raport cu câteva categorii largi de acțiuni și cei mai importanți factori care trebuie căutați, precum și felul în care aceștia trebuie tratați în evaluarea fiecărei categorii.

Shannon Pratt, președinte și CEO, Shannon Pratt Valuations

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Cărți noi - Business

Created in 0.029 sec