Medierea. Oxigen pentru afaceri

DESCRIERE

Data aparitiei: Iunie 2011


Descriere: Am observat cu toţii că viteza de comunicare cauzează adesea o deteriorare a calităţii comunicaţiilor. Fiecare dintre noi s-a confruntat măcar o dată cu situaţia în care email-ul pe care l-a trimis să fie interpretat greşit deoarece a fost scris prea în grabă şi fiind vorba de un răspuns imediat nu s-a acordat o foarte mare atenţie felului în care va fi receptat. Ulterior, regretăm modul în care am procedat şi ne promitem să nu mai repetăm aceeaşi greşeală, dar presiunea acestui mijloc de comunicare ce ne cere o reacţie imediată ne determină să comitem din nou astfel de greşeli.
Provocarea pe care o avem în faţă este acum calitatea comunicării.
Este important să învăţăm să comunicăm nu doar mai rapid, ci şi mai bine.
În ultimii 50 de ani şi în special în universităţile americane, au fost întreprinse numeroase studii având ca obiect comunicarea umană.
Ca rezultat, au fost dezvoltate metode de a purta conversaţii dificile, de a negocia, metode de gestionare a emoţiilor şi de mediere.
Atât timp cât aceste metode nu vor schimba comportamentul nostru, cel puţin nu mai devreme de o generaţie, medierea va fi singura modalitate de a salva relaţiile afectate sau distruse.
Medierea este o nevoie urgentă în societatea noastră la începutul secolului 21.
Desigur, medierea reprezintă un mijloc de rezolvare a conflictelor (…) poate fi, de asemenea, un mijloc de a preveni conflictele (…) un instrument de gestiune.
Nu există nicio limită cu privire la cât de multe se pot realiza prin mediere.
Sper din tot sufletul că această carte "Medierea. Oxigen pentru afaceri" va fi un ajutor decisiv în a face din mediere o caracteristică de bază a culturii româneşti.
Cartea "Medierea. Oxigen pentru afaceri" contine CD.

Thierry Garby
Paris, ianuarie 2011

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.022 sec