Matematică clasa a XI-a (M2)- Breviar teoretic cu exerciţii şi probleme propuse şi rezolvate -Teste iniţiale -Teste de evaluare - Teste sumative - Modele de teste

Preț: 24,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Petre Simion, Victor Nicolae
ISBN: 978-973-748-861-9
Editura: Niculescu
Anul publicării: 2015
Pagini: 256
Format: 16x23
DESCRIERE
Consultant: Prof. univ. dr. mat. em. OCTAVIAN STĂNĂŞILĂ
Lucrarea se adresează elevilor din clasa a XI-a, filiera teoretică M2 și filiera tehnologică, urmărind pas cu pas, pe unități didactice, conţinuturile care trebuie asimilate de către elevi în conformitate cu cerinţele curriculumului diferenţiat pentru această filieră.
Fiecare unitate didactică prezintă o informare teoretică a conţinuturilor, urmând ca învăţarea să fie centrată pe formarea de competenţe, gradat, prin exerciţii şi probleme pentru fixarea cunoştinţelor, exerciţii şi probleme pentru aprofundarea cunoştinţelor şi exerciţii şi probleme pentru performanţă.
Testele de evaluare se doresc, prin feedback, a fi o certificare a ceea ce a însuşit elevul din unitatea didactică sau din grupul de unitați didactice la care se referă.
Lucrarea se constituie într-un instrument de armonizare a relaţiilor elev-matematică și elev-profesor, în demersul acestora de a fi campioni la Şcoala Minţii.
Lucrarea se adresează elevilor din clasa a XI-a, filiera teoretică M2 și filiera tehnologică, urmărind pas cu pas, pe unități didactice, conţinuturile care trebuie asimilate de către elevi în conformitate cu cerinţele curriculumului diferenţiat pentru această filieră.
Fiecare unitate didactică prezintă o informare teoretică a conţinuturilor, urmând ca învăţarea să fie centrată pe formarea de competenţe, gradat, prin exerciţii şi probleme pentru fixarea cunoştinţelor, exerciţii şi probleme pentru aprofundarea cunoştinţelor şi exerciţii şi probleme pentru performanţă.
Testele de evaluare se doresc, prin feedback, a fi o certificare a ceea ce a însuşit elevul din unitatea didactică sau din grupul de unitați didactice la care se referă.
Lucrarea se constituie într-un instrument de armonizare a relaţiilor elev-matematică și elev-profesor, în demersul acestora de a fi campioni la Şcoala Minţii.
RECENZII