Marketingul serviciilor-teorie si aplicatii

Marketingul serviciilor-teorie si aplicatii
Preț: 28,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2006
Pagini: 318
Categoria: Marketing

DESCRIERE

Cuprins:

Cuvant inainte (p9)
Capitolul 1. Bazele Marketingului (p11)
Capitolul 2. Introducere in marketingul serviciilor (p22)
Capitolul 3. Particularitati ale calitatii in servicii (p59)
Capitolul 4. Caracteristici ale cererii si ofertei pe piata serviciilor (p86)
Capitolul 5. Aspecte ale cercetarilor de marketing in servicii (p101)
Capitolul 6. Comportamentul consumatorului de servicii (p125)
Capitolul 7. Politici de marketing in servicii (p138)
Capitolul 8. Politica de produs (p156)
Capitolul 9. Politica de prĂÆ’ÂŞt (p176)
Capitolul 10. Politica de distributie (p188)
Capitolul 11. Politica de comunicare (p206)
Capitolul 12. Rolul personalului in marketingul serviciilor (p223)
Capitolul 13. Marketingul relatiei cu clientul - pilon al CRM in domeniul serviciilor (p224)
Capitolul 14. Planul de marketing (p261)
Capitolul 15. Relatia eficienta - marketing in servicii (p276)
Capitolul 16. Particularitati in managementul serviciilor (p292)
Bibliografie (p315)

Descriere:

Lucrarea de fata imbina in mod fericit teoria marketingului serviciilor cu o consistenta parte aplicativa, concretizata intr-un mare numar de studii de caz, bazate pe o analiza atenta a activitatii de marketing a unora dintre cele mai cunoscute intreprinderi romanesti prestatoare de servicii.
Acoperind domenii de activitate eterogene, lucrarea reuseste sa-si mentina o conceptie si un stil unitare, prin utilizarea unor instrumente didactice moderne, care corespund dorintei diferitelor categorii de cursanti de a avea acces nu doar la teorii de ultima ora, ci si de a vedea cum se concretizeaza aceste teorii in viata economica reala.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.022 sec