Marketingul prin e-mail. Prospectarea comerciala eficienta

Marketingul prin e-mail. Prospectarea comerciala eficienta
Preț: 32,95 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2009
Pagini: 264
Format: 13x20

DESCRIERE

Un volum util specialistilor in marketing si responsabililor de vinzari, precum si tuturor celor care doresc sa afle cum se poate construi o strategie de e-marketing eficienta.

Instrument de prospectare, fidelizare si informare, marketingul prin e-mail este canalul de marketing direct cel mai rapid, mai economic si mai eficient. Volumul prezinta metodele de obtinere a bazelor de date despre clientii potentiali, etapele si secretele conceperii si realizarii mesajelor, precum si aspectele tehnice esentiale ale e-mailingului, permitindu-le actorilor din domeniul marketingului direct „traditional” sa integreze in mod eficient e-mailul in strategia lor de comunicare multicanal.
Cuprins: Integrarea e-mailului in strategia de marketing direct • Strategia de desfasurare a unei actiuni de marketing prin e-mail • Cuvintele care vind • Obtinerea si segmentarea fisierelor de e-mail • Un caz tipic: jocurile-concurs • Analizarea si segmentarea adreselor • Crearea si realizarea mesajelor eficace • Marketingul viral activ • Simplitate si vizibilitate

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0495 sec