Marketing

Preț: 22,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 190

DESCRIERE

Marketingul nu reprezintă doar o funcţie a întreprinderii, este spiritul acesteia. Acesta ne arată ce bunuri să producem, ce servicii să furnizăm, ce nivel de preţuri să practicăm, unde şi când să facem publicitate, ce să comunicăm clienţilor noştri şi cum să o realizăm. Marketingul este motorul care conduce firma către succes.
Reuşita unei campanii de marketing se focalizează pe valorificarea la maximum a capacităţilor de informare, de analiză şi soluţionare a problemelor cu care se confruntă.
Lucrarea cuprinde teste grilă şi încearcă să răspundă acestor întrebări ce pot constitui preocupări ale studenţilor, cercetătorilor, lucrătorilor în domeniu ori altor categorii de specialişti.
Titluri de acelaşi autor

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.0154 sec