Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente

Preț: 21,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2009

DESCRIERE

Manual de marketing: principii clasice şi practici actuale eficiente este o carte redactată pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite în prezent în domeniu şi bazându-se pe exemple reale de pe piaţa românească.
Concluziile cărţii îmbină teoria şi practica, pentru o bună înţelegere a domeniului şi o aprofundare riguroasă a formelor acestuia.
Cartea sintetizează, pe baza lecturilor şi experienţei autoarei, principalele elemente teoretice şi noutăţi cu un însemnat potenţial practic, într-o variantă adaptată specificului pieţei româneşti.
Manualul se adresează studenţilor din cadrul facultăţilor de management, marketing, comunicare şi PR, dar şi managerilor, întreprinzătorilor şi specialiştilor din marketing şi publicitate.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0127 sec