Managementul evenimentelor personale, organizationale, internationale

Managementul evenimentelor personale, organizationale, internationale
Preț: 34,95 lei
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-973-46-5970-8
Editura:
Anul publicării: 2016
Pagini: 248
Format: 16,5x23,5
Categoria: Management

DESCRIERE

Cu o importanta majora din punct de vedere socio-economic, evenimentele organizate de profesionisti sint din ce in ce mai solicitate. De la conferinte, sesiuni de instruire sau stringeri de fonduri si pina la forumuri mondiale, toate au devenit o industrie estimata, in prezent, la citeva miliarde de euro. Autorii analizeaza aceasta piata aflata in plina dezvoltare, oferindu-le celor interesati informatiile necesare pentru organizarea unui eveniment, cum ar fi locul ideal care sa-l gazduiasca, metodele de promovare ori eventualele riscuri. Fiecare etapa este prezentata in detaliu, cu recomandari, strategii si metode de evitare a potentialelor probleme, pentru organizarea unui eveniment de succes.
 
Din cuprins:
Abordarea conceptuala a managementului evenimentelor • Initierea si documentarea evenimentelor • Planul de marketing si promovarea evenimentelor • Locul, amenajarile speciale si productia evenimentelor • Servicii si programe pentru participantii la evenimente • Resursele umane ale evenimentelor • Planificarea financiara a evenimentelor • Managementul riscurilor evenimentelor • Inchiderea si evaluarea evenimentelor

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.033 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.