Limba si literatura romana, manual pentru clasa a III-a, Semestrul I si Semestrul II (contine CD-urile cu manualul in format digital) - Grigore, Adina

DESCRIERE

Setul de Limba si literatura romana, manual pentru clasa a III-a, este format din doua manuale. Semestrul I si Semestrul II


1. Descriere - Limba si literatura romana, manual pentru clasa a III-a, Semestrul I (contine CD cu manualul in format digital).


Este structurat pe 6 unitati de invatare, cu tematici din sfera de interes a copiilor, promovand valori si atitudini pozitive. Continuturile propuse sunt abordate gradual si logic, accentele formative fiind orientate catre valorizarea intereselor elevilor din perspectiva exprimarii de idei, de opinii si de emotii, pe tematici relevante pentru experientele proprii.

Prin intermediul aplicatiilor din manual sunt incurajate comunicarea eficienta si socializarea. Elementele multimedia din manualul digital se remarca prin diversitate, ele fiind realizate in concordanta cu particularitatile nivelului de varsta, contribuind la cresterea valorii didactice.

Cuprins:


    FANTEZII DE TOAMNA5
    Septembrie dupa George Cosbuc6
    Prepelita si puii ei dupa Lev N. Tolstoi10
    Toamna de Octavian Goga12
    MAGIA CARTILOR13
    Cartea14
    Cartea. Prezentarea unei carti15
    Comunicarea orala. Componentele comunicarii dialogate - initierea unui schimb verbal16
    Prezentarea unei persoane17
    Nica incepe scoala dupa Ion Creanga18
    Textul literar narativ19
    Scrierea corecta a cuvintelor ia/ i-a20
    Asezarea textului in pagina caietului21
    Povestirea orala dupa imagini21
    Dupa asemanarea lor dupa Emil Garleanu22
    Formularea de intrebari si raspunsuri23
    Povestirea orala dupa un sir de intrebari23
    Prieten devotat - poveste populara araba24
    Intelegerea textului citit - harta textului25
    Exprimarea emotionala fata de textul literar citit25
    Rugaciune pentru parinti - din folclorul copiilor26
    Cererea simpla familiara. Cererea politicoasa26
    Scrierea corecta a cuvintelor iau/ i-au27
    Caietul care plange - Planul simplu de idei desprins din ilustratii/ benzi desenate28
    Povestirea orala dupa planul simplu de idei desprins din ilustratii29
    Lectura - Amintiri din copilarie - fragment dupa Ion Creanga29
    Cenusareasa dupa Fratii Grimm30
    Delimitarea textului in fragmente31
    Ordinea intamplarilor. Povestirea orala a unui fragment31
    Planul simplu de idei al textului literar32
    Recapitulare33
    Evaluare34
    FAMILIA - UNIVERSUL MEU35
    Bunica dupa Barbu Stefanescu Delavrancea36
    Sunetul si litera. Vocale si consoane37
    Cuvantul. Silaba. Despartirea in silabe38
    Scrierea corecta a cuvintelor la/ l-a38
    Propozitia39
    Intonarea propozitiilor. Semnele de punctuatie39
    Creanga de alun dupa Lev N. Tolstoi40
    Cuvantul - parte de vorbire41
    Camaradul meu, Coretti dupa Edmondo de Amicis42
    Substantivul. Felul substantivelor43
    Rodica de Vasile Alecsandri44
    Numarul substantivului44
    Genul substantivului44
    Recapitulare - evaluare 44
    ROMANIA, TARA MEA45
    Traian si Dochia - legenda populara46
    Fragmentul descriptiv47
    Scrierea corecta a cuvintelor neam/ ne-am47
    Solicitarea si oferirea de informatii48
    Cuvintele cu sens asemanator48
    Recapitulare49
    Evaluare50
    IN PRAG DE SARBATORI51
    Pomul de iarna de E. T. A. Hoffmann52
    Extragerea unor informatii de detaliu dintr-un text, transmise prin ilustratii53
    Adjectivul53
    Acordul adjectivului cu substantivul54
    Pozitia adjectivului fata de substantiv54
    Pisoiul nazdravan - Povestirea orala dupa benzi desenate55
    Cuvintele cu sens opus55
    Recapitulare56
    Evaluare57
    Am plecat sa colindam! Activitate artistica. Prezentarea unei activitati58
    FEERIE DE IARNA59
    Iarna de Vasile Alecsandri60
    Poezia60
    Asezarea poeziei in pagina caietului61
    Iarna in padure - Povestirea scrisa dupa un sir de intrebari62
    Partile unui text creativ (compunere)63
    Premiul I - Alcatuirea unui text creativ dupa un sir de ilustratii/ benzi desenate64
    Scrierea corecta a cuvintelor nea/ ne-a65
    Povestea omului de zapada - poveste populara66
    Cuvinte cu aceeasi forma si sens diferit 67
    Sensurile neobisnuite ale cuvintelor67
    Textul functional - Cartea postala, e-mailul68
    Textul de informare - Afisul69
    Textul de informare - Fluturasul69
    Recapitulare70
    Evaluare71



Continutul manualului digital este similar cu cel al manualului tiparit. Manualul digital contine activitati multimedia interactive de invatare (AMII), dupa cum urmeaza:

    AMII static, in numar de 505
    AMII animat, in numar de 65
    AMII interactiv, in numar de 55

     Manualul in format electronic poate fi accesat si utilizat pe orice PC, tableta, smartphone cu procesor minim de 800 MHz, 512 MB RAM, 1GB spatiu disponibil de stocare.

    Rezolutie - minimum 1024x768 pixeli
    Sistem de operare - Windows, Android, Linux, OS X, IOS
    Browser - cerinte minime: Google Chrome 31+, Mozilla Firefox 25+, Internet Explorer 10+


Autori: Adina Grigore, Cristina Ipate Toma, Nicoleta Sonia Ionica, Georgeta Mihaela Crivac, Claudia Daniela Negritoiu, Augustina Anghel
Anul aparitiei: 2016
Nr. pagini: 72


2. Descriere - Limba si literatura romana, manual pentru clasa a III-a, Semestrul II (contine CD cu manualul in format digital).

Este  structurat pe 5 unitati de invatare, cu tematici din sfera de interes a copiilor, promovand valori si atitudini pozitive. Continuturile propuse sunt abordate gradual si logic, accentele formative fiind orientate catre valorizarea intereselor elevilor din perspectiva exprimarii de idei, de opinii si de emotii, pe tematici relevante pentru experientele proprii.

Prin intermediul aplicatiilor din manual sunt incurajate comunicarea eficienta si socializarea. Elementele multimedia din manualul digital se remarca prin diversitate, ele fiind realizate in concordanta cu particularitatile nivelului de varsta, contribuind la cresterea valorii didactice.


CUPRINS:

TARAMUL COPILARIEI5
Sarea in bucate dupa Petre Ispirescu6
Descrierea unei fiinte7
Comunicarea nonverbala8
Comunicarea prin imagini9
Scrierea corecta a cuvintelor printr-o/ printr-un9
Copii eram noi amandoi de Mihai Eminescu10
Descrierea unui obiect pe baza unui plan de intrebari11
Pronumele. Pronumele personal12
Numarul pronumelui13
Alice in Tara Minunilor - Balta de lacrimi - fragment dupa Lewis Carroll14
Pronumele personal de politete15
Genul pronumelui16
Pronuntarea si scrierea corecta a pronumelor16
Textul creativ (compunerea) dupa un plan de intrebari16
Recapitulare17
Evaluare17
Lectura - Fata din dafin - poveste populara18
SALUTARE, PRIMAVARA! 19
Rapsodii de primavara de George Topirceanu 20
Intelegerea mesajului poeziei20
Semne de punctuatie21
Prezentarea unei teme dupa un plan22
Relatarea unei intamplari traite23
Fructul cel mai valoros - poveste populara24
Intelegerea mesajului textului literar narativ25
Formularea unei pareri despre personajele povestirii26
Exprimarea acordului sau dezacordului fata de actiunile si atitudinile personajelor26
Formularea unei pareri despre o povestire27
Scrierea corecta a cuvintelor nai/ n-ai27
Degetica dupa Hans Christian Andersen28
Verbul28
Numarul verbului30
Pronuntarea si scrierea corecta a verbelor30
Textul creativ (compunerea) dupa un plan de idei31
Scrierea corecta a cuvintelor sai/ sa-i31
Colt Alb dupa Jack London32
Povestirea scrisa a unui fragment33
Recapitulare34
Evaluare36
LA PASTI37
La Pasti de George Topirceanu38
Felicitarea39
Textul creativ cu inceput dat40
Textul creativ cu sfarsit dat40
Textul de informare41
Organizatori grafici42
Scrierea corecta a cuvintelor va/ v-a42
Recapitulare43
Evaluare44
SIMFONIA FLORILOR45
Vizita dupa Ion Luca Caragiale46
Adaptarea vorbirii la diferite situatii de comunicare47
Invitatia48
Compunerea unui text creativ in care se introduce dialogul49
Heidi, fetita muntilor dupa Johanna Spyri50
Extragerea unor informatii de detaliu din textul literar51
Povestirea scrisa a unui text de mica intindere dupa un plan de idei52
Textul creativ in care se introduc expresii si cuvinte de sprijin53
Scrierea corecta a cuvintelor care contin grupurile ia, ie, ea, ua, oa, ua53
Hoinar dupa Emil Garleanu54
Textul literar narativ (actualizare)55
Scrierea corecta a cuvintelor care contin vocale duble56
Scrierea corecta a cuvintelor care contin consoane duble56
Scrierea corecta a cuvintelor mai/ m-ai56
Recapitulare - evaluare56
VARA SI BUCURIILE EI57
Pinocchio dupa Carlo Collodi58
Personaje preferate59
Lectura - Corbul si vulpea de La Fontaine60
Fisa de lectura61
Recapitulare62
Evaluare finala69
Proiect70
Sugestii pentru lectura de vacanta


 Continutul manualului digital este similar cu cel al manualului tiparit. Manualul digital contine activitati multimedia interactive de invatare (AMII), dupa cum urmeaza:

    AMII static, in numar de 505
    AMII animat, in numar de 65
    AMII interactiv, in numar de 55

     Manualul in format electronic poate fi accesat si utilizat pe orice PC, tableta, smartphone cu procesor minim de 800 MHz, 512 MB RAM, 1GB spatiu disponibil de stocare.

    Rezolutie - minimum 1024x768 pixeli
    Sistem de operare - Windows, Android, Linux, OS X, IOS
    Browser - cerinte minime: Google Chrome 31+, Mozilla Firefox 25+, Internet Explorer 10+



Autori: Adina Grigore, Cristina Ipate Toma, Nicoleta Sonia Ionica, Georgeta Mihaela Crivac, Claudia Daniela Negritoiu, Augustina Anghel
Anul aparitiei: 2016
Nr. pagini: 72

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0317 sec