Legile ştiinţifice ale publicităţii

Legile ştiinţifice ale publicităţii
Preț: 27,00 lei
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-8414-36-2
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 116
Format: 13x20

DESCRIERE

Învaţă să faci din pasiunea ta o afacere profitabilă



Trăim într-o vreme când publicitatea a atins, în mâinile anumitor oameni, statutul unei ştiinţe. Ea se bazează pe principii fixe şi este, în limita rezonabilului, exactă. Cauzele și efectele au fost analizate până când au ajuns să fie înțelese în profunzime. Metodele corecte au fost demonstrate şi stabilite. Ştim ce este cel mai eficient și acționăm pornind de la o lege fundamentală.



Cartea „Legile ştiinţifice ale publicităţii” se ocupă nu de teorii şi opinii, ci de principii şi fapte temeinic demonstrate. Este concepută pentru a servi ca manual pentru studenţi şi ghid pentru toţi cei care lucrează în publicitate. Fiecare afirmaţie a fost atent cântărită. Nu este un domeniu care să admită sofisme, teorii sau alte năluciri. E ridicol ca orbii să-i conducă pe orbi. Ar fi păcat să se întâmple aşa într-un domeniu care are atât de multe posibilităţi. Succesul este o raritate, succesul maxim este de-a dreptul imposibil dacă nu te laşi ghidat de legi imuabile, invariabile ca legea gravitaţiei.



Avantajele pe care le ai dacă citeşti cartea LEGILE ŞTIINŢIFICE ALE PUBLICITĂŢII sunt:



- afli care sunt legile practice în publicitate

- descoperi principiile psihologiei în publicitate

- înveţi cum să îţi faci un nume care să te propulseze în lumea afacerilor

- înveți să stăpâneşti arta de a vinde

- aduci mai mult profit în firma ta
Caracteristici
Numărul de pagini: 116
Formatul în cm. (l x L): 13 x 20
I.S.B.N.: 978-606-8414-36-2
Traducerea: Nicoleta Radu

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie

Titluri de același autor

Created in 0.047 sec