Kryon - Cartea 12 - Cele douăsprezece straturi ale ADN-ului

Editura:
Anul publicării: 2014
Categoria: Spiritualitate

DESCRIERE

Kryon, Cartea 12. Cele douăsprezece straturi ale ADN-ului. Un studiu ezoteric despre maiestria interioara - Lee Carroll

Dupa descoperirea marcanta a structurii si compozitiei chimice a ADN-ului, studiile au dezvaluit ulterior insasi codul ADN-ului. In cateva decenii doar, codul triplu al ADN-ului a fost pe deplin descifrat, o alta dovada a ingeniozitatii stiintifice umane.

Codul triplu inseamna ca fiecare tripleta de baze ale ADN-ului se traduce printr-o instructiune specifica, pentru inceperea producerii unei proteine, pentru adaugarea unui anumit aminoacid sau pentru oprirea procesului de producere a unei noi molecule.

La nivel de descoperire, s-a crezut ca stiinta a spart codul ADN aproape in totalitate si ca era pregatita sa revolutioneze medicina si biochimia.

Desi codul de baza a fost inteles, vasta lungime a codului, chiar si intr-un organism mic, a facut ca urmatoarea sarcina, aceea de cartografiere a codului unei forme vii, sa fie descurajanta.

Ulterior, doi oameni de stiinta, de la Johns Hopkins University Medical School, au descoperit instrumentul prin care aceasta cartografi ere devenea posibila. Doctorii Hamilton O. Smith si Daniel Nathans au efectuat cercetari notabile intr-o clasa de-enzime ale ADN-ului, numite endonucleaze de restrictie.

Pe scurt, aceste enzime actionau ca niste clesti ADN care taiau, in anumite puncte, secventele de nucleotide, cu conditia prezentei unei anumite succesiuni de baze ale ADN-ului.

Astfel, determinarea intregului cod secvential al ADN-ului unui organism viu a devenit posibila prin clivarea, in mod sistematic, a ADN-ului in anumite locuri si apoi suprapunerea acestor secvente mai mici si mai usor de gestionat.

Acest aspect al descoperirii stiintifice a ADN-ului a fost deosebit de semnificativ pentru mine, avand in vedere ca, atunci cand a fost acordat premiul Nobel pentru aceasta descoperire, eu eram student la medicina, la Johns Hopkins. Nu numai ca eram acolo, dar urmam cursul de microbiologie, predat la momentul acela de dr. Nathans.

In urma acestui extraordinar progres, s-a considerat ca stiinta medicala detinea cheia vindecarii multor boli si chiar pe . cea a invatarii codurilor pentru extinderea longevitatii noastre, la niveluri pe care nimeni nu le crezuse vreodata posibile.

Din aceasta binecuvantare a aparut descoperirea uimitoare ca, pentru a alcatui un om, este nevoie de mai putine secvente de codificare, numite gene, decat se crezuse anterior…