Introducere in creativitatea publicitara

Introducere in creativitatea publicitara
Preț: 24,95 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 240
Format: 16x23,5
Categoria: Jurnalistica

DESCRIERE

O sinteza remarcabila a principiilor teoretice si a aplicatiilor practice ale creativitatii publicitare expuse in lucrarile fundamentale ale domeniului, semnate, intre altii, de Peninou, Newman, Sullivan, Seguela sau Ogilvy. Pornind de la reclame si campanii publicitare celebre din spatiul romanesc, dar si din cel francez sau american, sunt identificate elementele caracteristice unui mesaj publicitar eficient, capabil sa contribuie la vinzarea cu succes a produsului sau serviciului pe care il promoveaza. Informatiile actualizate si numeroasele exemple sunt utile atit studentilor de la facultatile de profil, cit si copywriterilor si specialistilor din domeniul publicitatii.



Cuprins: Ideea – singurul minereu necotat la Bursa • Sintaxa creativitatii publicitare • Creativitatea sau provocarea de idei noi • Pragmatica ideilor publicitare • Retorica publicitara. Intre discursul creativ si creatia discursului • Exercitii de mobilitate creativa

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.042 sec