Globalizarea nimicului Cultura consumului şi paradoxurile abundenţei

Globalizarea nimicului Cultura consumului şi paradoxurile abundenţei
-3%
Preț: 28,13 lei
29,00 lei (-3%)
Promoția expiră la 16.06.2021
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 312
Format: 13x20
Categoria: Sociologie

DESCRIERE

Lumea socială este caracterizata tot mai mult de „nimic“.
Tot mai mulţi oameni îşi caută satisfacţia în consum, însă a devenit evident că acesta nu poate oferi sensurile şi recompensele care până acum erau obţinute prin muncă. Dimpotrivă, indiferent cât consumăm, indiferent cât de mult ajungem să cumpărăm, nu facem decât să ne adâncim şi mai mult într-o spirală fără sfârşit a frustrării. Căci obiectul consumului nostru este tocmai nimicul produs în serie, o masă amorfă de lucruri care vin de nicăieri şi sunt produse oriunde.
Nu mai avem timp. Acesta este paradoxul: suntem atât de ocupaţi, încât ne-am descotorosit de tot ceea ce ne umplea timpul într-un mod semnificativ, iar ceea ce am pus în loc nu ne va mai oferi satisfacţiile pe care le obţineam din toate acele lucruri pe care le-am lăsat deoparte. Ne-am aruncat cu capul înainte spre nimic. Dar ce vom face atunci când această epoca a prosperităţii va lua sfârşit, aşa cum se întrevede deja? (George RITZER)

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.050 sec