George în căutare de comori prin Cosmos

Preț: 42,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2010
Pagini: 312
Format: 18X23

DESCRIERE

O aventură din alte lumi, însoţită de o mulţime de informaţii ştiinţifice fascinante şi de 32 de pagini cu imagini color din spaţiul extraterestru

Va putea oare George să descifreze misterioasele indicii care l-au atras în cosmos, antrenându-l în această fantastică vânătoare de comori?
O poveste de aventuri fermecătoare şi plină de suspans.
Şi numeroase informaţii pertinente din domeniul astronomiei, inclusiv despre cele mai recente teorii care au fost formulate cu privire la formarea şi la evoluţia universului.

Carte oferită de Lucy Hawking şi de profesorul Stephen Hawking, cel mai faimos geniu al ştiinţei din întreg spaţiul cosmic!

Volum ce cuprinde noi isprăvi galactice ale îndrăgitelor personaje George şi Annie, pe care le cunoaşteţi deja din cartea George şi cheia secretă a universului, scrisă de aceiaşi autori.
STEPHEN HAWKING s-a născut în 1942, exact în ziua când se împlineau trei sute de ani de la moartea lui Galileo Galilei. Contribuţiile sale în studiul găurilor negre l-au aşezat în rândul celor mai importanţi fizicieni teoreticieni ai momentului. Este titularul catedrei de matematica „Isaac Newton" de la Universitatea Cambridge. In afară de articolele de specialitate din domeniul cosmologiei, a publicat Scurtă istorie a timpului, carte de mare succes destinată publicului larg, în care oferă o imagine intuitivă a cercetărilor de vârf din fizica fundamentală.

RECENZII