Figurine din hârtie. Motive de Crăciun - Ediţia a II a - Idei Creative 34

Preț: 13,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Birgit Utermarck
Editura: Casa
Anul publicării: 2012
Pagini: 32
DESCRIERE
Figurine din hârtie. Motive de Crăciun - Ediţia a II a - Idei Creative 34 - Birgit Utermarck
De Crăciun, fiecare cămin se îmbracă de sărbătoare, iar copiii se amuză decorând ferestrele cu imagini colorate. Modelele drăguţe tipice Crăciunului (Moş Crăciun, reni, îngeraşi, spiriduşi) sunt confecţionate de copii cu cea mai mare plăcere, contribuind şi ei în acest fel alături de restul familiei la crearea atmosferei de sărbătoare.
În această carte vom dezvălui mici trucuri şi idei despre modul în care o figurină din hârtie poate deveni cu adevărat specială. Şabloanele cuprind toate modelele prezentate, ele putând fi copiate cu uşurinţă.
Recomandăm cartea atât grădiniţelor cât şi şcolilor. Materialele necesare realizării modelelor sunt puţine, iar figurinele gata confecţionate sunt potrivite pentru decorarea sălilor de clasă, a geamurilor şi vitrinelor sau a pereţilor şcolii.
Culorile figurinelor se pot alege după plac, iar hârtia poate fi înlocuită cu fetru.
De Crăciun, fiecare cămin se îmbracă de sărbătoare, iar copiii se amuză decorând ferestrele cu imagini colorate. Modelele drăguţe tipice Crăciunului (Moş Crăciun, reni, îngeraşi, spiriduşi) sunt confecţionate de copii cu cea mai mare plăcere, contribuind şi ei în acest fel alături de restul familiei la crearea atmosferei de sărbătoare.
În această carte vom dezvălui mici trucuri şi idei despre modul în care o figurină din hârtie poate deveni cu adevărat specială. Şabloanele cuprind toate modelele prezentate, ele putând fi copiate cu uşurinţă.
Recomandăm cartea atât grădiniţelor cât şi şcolilor. Materialele necesare realizării modelelor sunt puţine, iar figurinele gata confecţionate sunt potrivite pentru decorarea sălilor de clasă, a geamurilor şi vitrinelor sau a pereţilor şcolii.
Culorile figurinelor se pot alege după plac, iar hârtia poate fi înlocuită cu fetru.
RECENZII