Educarea spirituala a copiilor

Preț: 22,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2014
Pagini: 192
Format: 13x20

DESCRIERE

Haideţi să îi învăţăm pe copiii noştri că oamenii nu sunt doar nişte corpuri sau forme pe care le vedem, ci şi nişte fiinţe spirituale multidimensionale aflate aici pentru a se bucura de experienţa fizică.

Este datoria noastră să-i învăţăm să se asculte pe sine pentru a înţelege limpede care sunt scopurile lor aici şi dorinţele inimilor lor. Apoi trebuie să le oferim uneltele - principiile universale - pentru a putea crea aceste dorinţe. Când mintea şi inima sunt aliniate, ei vor cunoaşte fericirea.

Cu cât le amintiţi copiilor că sunt legi spirituale şi mentale care funcţionează în această lume şi că prin ele creează experienţele lor, cu atât mai puţin se vor simţi victime ale circumstanţelor.

Vor avea mai mult control asupra vieţii lor, a sentimentului de uniune cu ceilalţi şi bucurie interioară. Nu vor ceda cu uşurinţă în faţa anxietăţii şi fricii, cele două blocaje cumplite ale capacităţii de învăţare şi a fericirii.

Vor fi mai puţin afectaţi de dovezile false infiltrate în conştiinţa de masă şi care par atât de reale.

De reţinut: felul în care îi modelăm noi este mai important decât orice lecţie! Trebuie să întruchipăm conştiinţa pe care ne-o dorim pentru ei.

Intenţia acestor lecţii prezentate în carte este să-i ajute pe copii să înţeleagă că Universul este un loc ordonat şi binevoitor. Starea lumii este o stare mentală colectivă. Pe măsură ce copiii noştri înţeleg puterea creatoare a gândurilor lor, precum şi a celorlalte principii universale, vor juca un rol important în vindecarea lumii noastre.

Aceste lecţii se bazează pe principii universale - principii care rămân valabile indiferent de ţară, cultură sau religie. Luaţi în considerare crearea unui grup de suport familial în jurul acestor idei.

In fiecare săptămână, la o întrunire de familie, alegeţi o lecţie pe care să vă axaţi pentru perioada următoare, puteţi alege la rând sau aţi putea deschide cartea la întâmplare.

Este un exerciţiu bun pentru fiecare membru al familiei, deoarece aceasta nu e doar o carte despre instruirea copiilor, ci despre instruirea copilului care se află în noi toţi.

………………………

Fragment din carte


…afirmaţiile, aşa cum sunt folosite în această carte, sunt afirmaţii pozitive despre ceea ce suntem şi ceea ce putem deveni sau putem experimenta. Sunt folositoare în rolul lor de agenţi ai schimbării — ca unelte care ne ajută în desfăşurara schimbării pe care ne-o dorim în gândirea şi experienţa noastră. Această schimbare e vizibilă în lucrurile pe care le credem despre noi înşine.

Avem nevoie să creăm o armonie între percepţia noastră de sine şi perfecţiunea divină care deja există înăuntrul nostru.

Credinţele noastre sunt stocate în spaţiul subconştient al minţilor noastre. Ele sunt formate din emoţii, frici, îndoieli, evenimente reale şi opiniile acceptate ale celorlalţi. Ele acceptă gândurile negative la fel de uşor precum acceptă gândurile pozitive, şi ele creează ceea ce simţim că e adevărat în cazul nostru.

Iată unde putem folosi ca instrument aceste afirmaţii. Afirmaţiile ne pot ajuta să contracarăm unele dintre lucrurile negative pe care ni le-am spus noi înşine sau pe care le-am acceptat de la alţii. Din cauză că suntem cu toţii spirite, suntem, în esenţă, perfecţi. Avem tot dreptul să invocăm această perfecţiune.

Afirmaţiile lucrează foarte repede cu copiii mici deoarece copiii sunt mai aproape de adevărul despre ei înşişi. Nu au în spate la fel de mulţi ani de „spălare pe creier", aşa cum avem noi, majoritatea adulţilor.

Noi adulţii am folosit în mod inconştient afirmaţii negative aproape toată viaţa noastră, atrăgând în felul acesta multe situaţii nedorite. Afirmăm negativ atunci când spunem „Nu pot să fac asta"; „Sunt atât de obosit"; „Cred că mă îmbolnăvesc"; „Citesc atât de încet"; „Nu stau bine cu gramatica" sau „Am o memorie proastă".

De obicei acest tip de afirmaţie sau auto-negaţie este purtată pe nesimţite în „monologurile" noastre interioare (acel flux constant de verbalizare internă).

…………………

…afirmaţiile îmbrăcate cu emoţie au puterea de a impregna minţile noastre subconştiente pe parcursul procesului de osmoză, la fel cum o rădăcină de ţelină devine roşie atunci când e scufundată într-o apă colorată cu roşu pe care o absoarbe. Alte analogii folositoare se află în lecţia „Puterea afirmaţiilor".

Afirmaţiile trebuie să fie credibile pentru minţile noastre conştiente înainte de a putea fi complet acceptate de minţile noastre subconştiente. Părţile subconştiente din minţile noastre sunt capabile să creeze.

Asta înseamnă că vor da formă la ceea ce noi credem acum că este adevărat în ceea ce ne priveşte. E vorba de sentimente, nu cuvinte, care conturează noua realitate.


CUPRINS


Mulţumiri
Prefaţă

Construirea temeliei
Cum să folosiţi această carte
îndrumări pentru folosirea afirmaţiilor

Seminţe. Pentru ucenicul aflat la început de drum

1 Zâmbetul în linie dreaptă ... 27
2 Magnetismul laudei ... 29
3 Găsirea drumului ... 32
4 Interiorul dă forma exteriorului ... 34
5 Suntem o formă vizibilă a spiritului ... 36
6 Luminile bucuriei ... 38
7 O rugăciune pe zi ... 40
8 Relaţia noastră cu spiritul ... 42
9 Legea bumerang ... 44
10 Cu toţii suntem conectaţi ... 46
11 Nu judeca ... 48
12 Calea spinoasă sau calea uşoară ... 51
13 înjumătăţiţi-vă problema ... 53
14 Fii atent la cuvintele tale ... 55
15 Potenţialul nostru ascuns ... 57
16 Spiritul e prezent pretutindeni ... 59
17 Să crezi şi să vezi ... 61
18 Concentraţi-vă pe imagine, nu pe ramă ... 63
19 Gânduri curate ... 65

Lăstari. Pentru ucenicul avansat

20 Binele atrage binele ... 69
21 Puterea afirmaţiilor ... 72
22 Gândeşte-te la ce-ţi doreşti, nu la ce nu îţi doreşti ... 75
23 Puterea dragostei ... 77
24 Atrag ceea ce-mi atrage atenţia ... 79
25 Gândurile nu-şi părăsesc sursa ... 82
26 Cuvintele voastre sunt grele sau au aripi? ... 84
27 Puterea creatoare a imaginaţiei ... 87
28 Podul nostru invizibil ... 89
29 Creaţia deliberată ... 91
30 Schimbarea este necesară în procesul de creştere ... 94
31 Nu există separare ... 96
32 Conexiunea noastră cu Creatorul şi cu ceilalţi ... 98
33 Nu poţi oferi dragoste dacă nu ai dragoste ... 100
34 Ascultarea îndrumării ... 102
35 Echilibrarea vieţii noastre ... 104
36 Gândurile sunt daruri ... 106
37 Aisbergurile noastre ... 109
38 Moartea şi corpul ... 111

Înflorirea. Pentru ucenicul experimentat

39 Doar gândurile proprii ne rănesc ... 115
40 Gândurile mele se alătură tuturor celorlalte ... 118
41 Lumea mea îmi reflectă alegerile ... 121
42 Absorbim mediul în care trăim ... 124
43 Acordă-ţi timp pentru relaxare ... 127
44 Selectaţi-vă gândurile ... 130
45 Importanţa „propriului nostru climat" ... 132
46 Lucrurile capătă contur în funcţie de gândurile noastre ... 134
47 Fiecare problemă aduce un dar ... 137
48 Vă învârtiţi în cerc? ... 140
49 Ridicaţi-vă deasupra problemei ... 142
50 Gestionarea energiei noastre zilnice ... 146
51 Aspectele minţii ... 149
52 Convingerea activează credinţa ... 153
53 Accesarea spiritului ... 156
54 Doza noastră de credinţă ... 160
55 Separarea fricii de problemă ... 163
56 Priveşte prin mine (Intimitate) ... 166
57 O singură persoană poate risipi întunericul ... 168
58 Furia e autodistructivă ... 171
59 Puterea cuvântului ... 173
60 Ţeserea conştiinţei noastre spirituale ... 176
61 Mesaje din apă ... 180
62 Să rămâi conectat la sursă ... 183

O lecţie doar pentru voi

Epilog ... 189
Cuvânt de încheiere ... 191


An aparitie: 2014

Format: 13x20

Nr. pagini: 192


Autor: Peggy Joy Jenkins

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0134 sec