Cum să vinzi un elefant albastru. Află ce-şi doresc cu adevărat consumatorii

Cum să vinzi un elefant albastru. Află ce-şi doresc cu adevărat consumatorii
Preț: 14,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 272
Format: 13x20
Categoria: Capital

DESCRIERE

Produsele cu adevărat speciale şi succesul de lungă durară nu se obţin cu ajutorul focus grupurilor! Iar dacă te bazezi, pur şi simplu, pe încercări sau pe noroc, vei avea mai multe de pierdut decât de câştigat. Acum există o soluţie: RDE, primul proces experimental sistematizat, disciplinat şi destinat obţinerii soluţiilor.
În cartea Cum să vinzi un elefant albastru, inventatorii procesului RDE demonstrează felul în care crearea, testarea şi modificarea sistematică a ideilor, produselor şi serviciilor duce la descoperirea de oferte de care cumpărătorii vor fi foarte interesaţi... chiar dacă aceştia nu pot identifica nevoile pe care le au şi, cu atât mai puţin, soluţiile pentru rezolvarea acestora.



• Descoperă „felul în care funcţionează lucrurile“ pe piaţa ta
Scoate la iveală regulile secrete care stau la baza următorului tău produs de success
• Creează prototipuri care răspund rapid la întrebările corecte
Obţine adevărurile pe care clienţii tăi nu ştiu cum să ţi le spună
• Utilizează instrumente automatizate pentru a eficientiza întregul process
Eficientizează-ţi activitatea de cercetare şi obţine răspunsuri concrete în doar câteva zile
• Extinde procesul RDE în întreaga întreprindere
De la promovare la comunicare corporatistă şi la comportament investiţional



Howard Moskowitz este preşedintele şi CEO al Moskowitz Jacobs Inc., firmă pe care a fondat-o în 1981.
Dr. Moskowitz este atât psiholog experimental de renume în sfera psihofizicii, cât şi inventator în domeniul tehnologiilor de cercetare a pieţei. A absolvit Harvard University în 1969 şi deţine un doctorat în psihologia experimentală, obţinut la aceeaşi universitate. Anterior, a absolvit Queens College (New York), Phi Beta Kappa, fiind licenţiat în matematică şi psihologie. A scris/editat 16 cărţi, a publicat peste 300 de articole şi face parte din consiliul editorial al unor publicaţii importante. Prelegerile sale vizează cercetarea pieţei şi sunt susţinute la importante şcoli de afaceri.
Dr. Moskowitz a primit numeroase premii, inclusiv premiul David R. Preyam, acordat de către American Society for Testing and Materials; premiul Charles Coolidge Parlin, de la American Marketing Association, considerat a fi Premiul Nobel în sfera cercetării pieţei, pentru contribuţia la studierea marketingului produselor, optimizării conceptului de client şi designului ambalajelor; şi Premiul pentru Inovaţie ARF 2006, pentru punerea în practică a celor mai inovatoare idei de cercetare.

Alex Gofman este vicepreşedinte şi CTO la Moskowitz Jacobs Inc. A coordonat dezvoltarea noilor tehnologii, algoritmi şi aplicaţii software odată cu venirea sa în această companie, în 1992. Gofman deţine o diplomă MS în informatică de la Universitatea Naţională Tehnică din Doneţk, Ucraina, absolvită summa cum laude, în 1981.
Gofman a lucrat în companii internaţionale din domeniul tehnologie şi software-ului, din Statele Unite şi din Europa de Est. A redactat şi a participat la redactarea a peste 30 de lucrări, deţine 18 patente, a contribuit la lansarea unei cărţi de cercetare şi a prezentat numeroase lucrări în cadrul unor conferinţe internaţionale susţinute peste tot în lume, fiind nominalizat pentru diverse premii.
Este coinventator al unor tehnologii de marketing şi de cercetarea a pieţei de clasă mondială şi creator al familiei de produse IdeaMap®. Importantă este contribuţia lui în dezvoltarea unei ştiinţe-hibrid, ce combină psihologia experimentală şi informatica.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.027 sec