Cum sa comunici ascultand

Cum sa comunici ascultand
Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 280
Format: 14x20

DESCRIERE

Chiar in momentul in care citesti aceste randuri, exista o persoana in viata ta cu care ti-ai dori sa relationezi si cu care trebuie sa comunici, scrie Mark Goulston.

„Nu o poti face insa – ceea ce te scoate din minti. Poate ca este vorba despre cineva de la serviciu: un subordonat, un membru al echipei, un client sau seful tau. Sau poate cineva de acasa: un partener, unul dintre parinti, un adolescent sfidator ori un fost sot furios.“

Daca reusesti sa induci acelei persoane o stare de liniste mentala si de receptivitate, ai sanse mari sa relationezi cu ea, indiferent ca este vorba despre cineva din anturajul personal sau din mediul profesional.

Baricadele dintre oameni reprezinta, de fapt, bariere in calea succesului, a progresului si a fericirii, asa ca relationarea eficienta este nu numai o arta, ci si o abilitate esentiala.

Cum sa comunici... ascultand iti pune la indemana nu numai tehnicile si increderea de a aborda oameni „imposibili“, ci si de a transforma situatii frustrante in rezultate productive si in relatii trainice si fructuoase.

„Indiferent ca abia ai iesit de pe bancile scolii, ca esti agent de vanzari sau CEO, odata ce stapanesti aceste abilitati, le poti folosi oricand“, spune Mark, care a testat aceste strategii in cei 30 de ani de experienta in care a lucrat cu firme precum General Electric, IBM, Goldman Sachs, Kodak, Federal Express, Hyatt si Disney.

………………….

„Citeste aceasta carte si vei descoperi secretul cu ajutorul caruia poti relationa cu oricine – realmente cu oricine.“
– Mark Victor Hansen, coautorul cartii Supa de pui pentru suflet


CUPRINS:

Cuvânt înainte

SECTIUNEA I. Secretul prin care poţi ajunge să relaţionezi eu oricine

1. Cine te tine ostatic?
Ciclul Persuasiunii
Secretul: relaţionarea este simplă

2. Puţină ştiinţă: Cum trece creierul de la „nu" la „da"
Cele trei părţi ale creierului
Deturnarea nucleului amigdalian şi dispariţia gândirii raţionale
Neuronii-oglindă
De la teorie la acţiune

SECŢIUNEA A II-A. Cele nouă reguli de bază pentru a relaţiona cu absolut oricine

3. Cum să treci de la derută la înţelegere profundă
Controlează-ţi mai întâi de toate propriile tale emoţii
Viteza este totul
Procesul de trecere de la „Oh, la naiba!" la „Ok"
Puterea lui „Oh, la naiba!"
Antrenament rapid pentru a trece de la „Oh, la naiba!" la „Ok"

4. Obişnuieşte-te sa asculţi
„Dar eu chiar ascult... nu-i aşa?"
Cât de bine îi cunoşti pe cei din jur?

5. Fa-i pe cei din jur să simtă că empatizezi cu ei
De ce se schimbă oamenii dacă au sentimentul empatizezi cu ei?

6. Arată-te mai degrabă interesat decât interesant
Nesimţiţii „interesanţi"
Nu acţiona în mod interesat, ci arată-te interesat...

7. Fă-i pe cei din jur să se simtă valoroşi

8. Ajută-i pe oameni să îşi verse amarul, din punct de vedere emoţional şi mental
Ajută-i pe cei din jur să nu mai sufere |
Cum să arăţi unei persoane să îşi verse amarul

9. Evită discrepanţele
Pericolele discrepanţelor în domeniul corporaţiilor
Atunci când nu poţi evita discrepanţele, anticipează-le

10. Când totul pare pierdut; expune-ţi punctele vulnerabile
Arată-le punctele tale slabe, iar ei ţi le vor arăta pe ale lor

11. Scapă de oamenii toxici
Neajutoraţii
Cei care vor să te intimideze
Cei care vor să primească tot timpul
Narcisiştii
Psihopaţii
O scurtă verificare în oglindă: care este problema?

SECŢIUNEA A III-A. 12 modalităţi rapide şi uşoare pentru a relaţiona eficient

12. Problema imposibilităţii

13. Paradoxul magic
O cascadă de „da"
O mişcare care îţi conferă încredere

14.Socul empatiei. Cum funcţionează
Când să apelezi la Şocul empatiei
Puterea analogiei

15.Jocul revers (Şocul empatiei tir. 2)

16.Chiar crezi asta?
Puterea lui "Hmmm"

18.Jocul stipulării .

19. De la tranzactie la transformare
Negociere versus relaţionare
Ce întrebare te va ajuta să avansezi?

20.Umăr lângă umăr

21. Completează spaţiile albe

22. Drumul până la „nu"

23. Mulţumirile din suflet şi Scuzele sincere

"iti mulţumesc" versus „îţi mulţumesc din suflet"

Scuzele sincere

SECŢIUNEA A IV-A. Recapitulare. Remedii rapide de aplicat în şapte tipuri de situaţii dificile şi provocatoare

24. Echipa din iad

25. Avansarea pe scara ierarhică

26. Narcisiştii în acţiune

27. Străin de oraş
Etapa vizibilităţii
Etapa credibilităţii
Etapa profitabilităţii

28.Explozia umană

29. Cunoaşte-te pe tine

30. Niveluri de separare
Fă tot posibilul să te întâlneşti fată în faţă cu cei la care vrei să ajungi
Fă-ti aliaţi în mediul virtual
Relationează cu asistenţii personali sau cu secretarele

Epilog
Despre autor

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.017 sec