Change by design Cum transformă gândirea specifică designului organizațiile și inspiră inovația

Change by design Cum transformă gândirea specifică designului organizațiile și inspiră inovația
Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 288
Format: 14,5x20,5
Categoria: Business

DESCRIERE

Change by design de Tim Brown este un proiect al editurii Publica, susținut de Corporate Office Solutions.

„Change by design este o călătorie prin câteva dintre stadiile importante ale gândirii specifice designului. Nu se dorește a fi un ghid de genul „cum să”, căci, în ultimă instanță, aceste abilități se deprind cel mai bine prin practică. Speranța mea este că voi reuși să furnizez un sistem de referință, care îl va ajuta pe cititor să identifice principiile și practicile caracteristice unei gândiri de tip design remarcabile. După cum sugerez în capitolul 6, gândirea-design înflorește într-o bogată cultură a artei povestirii și, în acest spirit, voi explora multe dintre aceste idei relatând povești extrase din experiența IDEO, ca și a altor companii și organizații.” Tim Brown

„E ca și cum ai lua lecții de golf de la antrenorul lui Tiger Woods. Organizația condusă de Tim Brown, IDEO, a câștigat mai multe premii pentru design inovativ decât orice altă companie din lume. Așa că, dacă doriți să fiți inovatori la locul de muncă, cel mai bine ar fi să învățați acest lucru de la un campion.” Chip Heath, autorul cărții Made to Stick

„Tim Brown comunică ce are de spus printr-o combinație unică de profunzime, pragmatism și entuziasm. Evită capcana de a prezenta gândirea specifică designului drept un panaceu, concentrându-se în schimb pe evidențierea atât a punctelor slabe, cât și a celor forte. New York Times O carte extraordinară, în care Tim Brown argumentează de ce gândirea specifică designului trebuie să penetreze toate nivelele ierarhice ale unei organizații.” Gary Hamel, autorul cărții Ce contează acum (Publica, 2012)

„Cartea lui Tim Brown se adresează în special liderilor creativi, care au înțeles că pentru a se ,,reinventa” trebuie să-și concentreze atenția asupra dimensiunii umane. În același mod, gândirea specifică designului, centrată pe experiența umană, ne poate îndruma spre următorul pas: transferul abilității de a crea produse către generarea unei adevărate experiențe pentru utilizatori.” Christophe Weller, Managing Partner COS

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.030 sec