Cercetarea practica de marketing. Editia a II-a, revizuita si adaugita

Cercetarea practica de marketing. Editia a II-a, revizuita si adaugita
Preț: 120,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 814
Format: 17x24
Categoria: Marketing

DESCRIERE

Această lucrare de referinţă conţine o amplă trecere în revistă a modalităţilor avansate de cercetare pentru adoptarea deciziilor de marketing strategic şi operaţional.


Printre caracteristicile excepţionale ale cărţii se numără:

• Orientarea practică

• Abordarea în detaliu a metodologiei

• Conectarea strânsă a cercetării la problema concretă de marketing

• Modalităţi extinse de analiză

• Un registru bogat de metode de măsurare, procedee de eşantionare şi tehnici statistice, explicate simplu şi oferite “gata pentru a fi folosite”


Petre Datculescu este doctor în psihologie, consultant de marketing şi director al institutului privat IRSOP Market Research & Consulting, întemeiat în 1990. (www.irsop.ro)



Această carte este ediţia a doua a lucrării „Cercetarea de Marketing“ publicată de autor la editura Brandbuilders în 2006. Cartea a fost revăzută, adăugită tematic şi suplimentată substanţial cu in formaţie practică aplicativă. Acesta este motivul pentru care titlul cărţii a fost schimbat în „Cercetarea Practică de Marketing“.

De ce o nouă carte despre cercetare? Ce avantaje aduce în plus noua lucrare?

Primul obiectiv al cărţii şi îndeosebi al actualei ediţii este apropierea mai mare a cercetării de marketingul strategic şi operaţional. Am folosit o abordare care măreşte atât vizibilitatea, cât şi valoarea legăturii dintre cercetare şi activitatea practică de marketing. Mai precis:

● Modelele de cercetare sunt prezentate pornind de la obiectivele de marketing pe care trebuie să le servească şi nu de la teoria şi practica cer cetării ştiinţifice.

● Direcţiile şi modalităţile de cercetare sunt analizate în cadrul activităţilor pe care le desfăşoară marketingul în elaborarea strategiei de piaţă şi în gestionarea mixului de marketing: produsul, preţul, distribuţia şi promovarea.

● In prezentarea cercetărilor, un accent special este pus pe modul în care problema specifică de marketing dictează modalitatea specifică de abordare.

Astfel, rezultă în mod clar că metodele nu au aplicabilitate universală şi trebuie alese în strictă concordanţă cu natura problemei cercetate.

Al doilea obiectiv al cărţii este să completeze informaţia academică din domeniul cercetării de marketing cu soluţii şi recomandări practice pentru realizarea cercetărilor în cadrul marketingului real.

Al treilea obiectiv este surprinderea evoluţiilor noi. In cei 6 ani care s-au scurs de la ediţia precedentă, în cercetarea aplicativă de marketing au apărut domenii noi, ca de pildă cercetarea funcţionalităţii site-urilor web, a crescut importanţa marketingului social, s-au dezvoltat tehnologiile de cercetare baza te pe internet.

Actuala ediţie încearcă să reflecte aceste evoluţii.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.034 sec