Cai spre fericire - Strategii pentru satisfactie si echilibru

Preț: 9,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Anja Stiller
ISBN: 978-606-704-186-6
Editura: Univers Enciclopedic
Anul publicării: 2016
Pagini: 96
DESCRIERE
Cine vrea să fie fericit şi să ducă o viaţă plină de satisfacţii. Totuşi, uneori nu este chiar atât de simplu.
... de fapt, ce este fericirea?
... ce mă face fericit?
... si ce trebuie să fac pentru a atinge fericirea?
Cu ajutorul numeroaselor exerciţii, sugestii şi teste, această carte vă ajută să răspundeţi acestor întrebări fundamentale şi să porniţi pe lungul drum care duce la o mai mare satisfacţie.
Fericirea se poate învăţa.
………………
…dacă vă număraţi printre oamenii care cred că nu pot contribui cu nimic la fericire - o ai sau nu -, atunci acest ghid v-a sfătuit complet greşit. Pentru că aici se pune întrebarea ce putem face pentru a ne spori fericirea.
Dar presupun că nu faceţi parte dintre acei oameni. Iată de ce, mergem mai departe.
Pentru că, reflectând dacă ai sau nu noroc, nu este vorba de altceva decât despre definiţia fericirii. încă o dată, potrivit uzului lingvistic, poţi:
► să ai noroc sau
► să simţi fericire.
Exact. De aceea există doar diferenţa dintre feluritele forme ale norocului, fericirii.
Deoarece „a avea” noroc se bazează pe întâmplare. Este celebrul câştig la loterie. Şansa de la jocul de cărţi.
Dar şi nu mai puţin grozavul noroc ce face ca acoperişul vecinilor să se prăbuşească şi nu cel al propriei case.
Pentru un astfel de noroc nu te poţi zbate, îl poţi doar avea. Sigur, poţi completa bilete de loto sau să mergi la cazino.
Dar nu este sigur că în acest fel apare norocul dorit.
Cel mai probabil este că, după douăzeci de ani de jucat...
CUPRINS:
Prefaţă
Ce este fericirea şi unde poate fi găsită
Introducere
Despre semnificaţia fericirii
Capitolul 1
Fericirea. Generalităţi
Capitolul 2
Ce ne face fericiţi. Sau ce nu ne face
Capitolul 3
Ce putem face pentru fericirea noastră
Capitolul 4
Şi iar fericire
Postfaţă
Succes!
Anexă
Calea
Jurnalul dumneavoastră spre fericire
RECENZII