Branding. Cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii (ediţia Capital)

Branding. Cum se construieşte bunul cel mai de preţ al unei companii (ediţia Capital)
Preț: 14,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2012
Pagini: 320
Format: 13x20
Categoria: Capital

DESCRIERE

DIN CARTEA BRANDING VEI ÎNVĂŢA CUM:
• SĂ CONSTRUIEŞTI ŞI SĂ PROMOVEZI UN BRAND PUTERNIC
• SĂ-ŢI LANSEZI PROPRIUL BRAND ANTREPRENORIAL
• SĂ IDENTIFICI DIFERENŢELE DINTRE BRANDINGUL PRODUSELOR ŞI cel AL SERVICIILOR
• SĂ DEZVOLŢI UN BRAND PENTRU INVESTIŢIILE IMOBILIARE
• SĂ DEZVOLŢI O POZIŢIONARE ŞI O STRATEGIE BUNĂ DE BRANDING
• SĂ ALEGI UN NUME SAU UN LOGO POTRIVIT PENTRU BRANDUL TĂU
• SĂ REVITALIZEZI UN BRAND
• SĂ UTILIZEZI BRANDINGUL DE GHERILĂ PENTRU AFACERILE MICI
• SĂ-ŢI CONSTRUIEŞTI UN BRAND PERSONAL, PENTRU A EVOLUA ÎN CARIERĂ
• SĂ UTILIZEZI BRANDUL PENTRU A CREŞTE VALOAREA AFACERII TALE



Don Sexton este profesor de management al afacerilor la Universitatea Columbia şi preşedintele Arrow Group, Ltd. A primit Premiul Columbia Business School’s Distinguished Teaching şi a lucrat cu numeroase companii de renume. Articolele sale despre branding şi marketing au apărut în reviste ca Harvard Business Review şi Journal of Marketing, fiind citat frecvent şi în publicaţii ca New York Times şi BusinessWeek. Este, de asemenea, autorul cărţii Trump University Marketing 101.



Cărţile Şcolii de Business Donald Trump sunt abecedare practice şi simple despre elementele de bază ale afacerilor în stilul Trump — de succes. Fiecare carte este scrisă de un expert renumit în domeniu, cu un „Cuvânt înainte“ aparţinându-i lui Donald Trump. Ideile-cheie sunt, de fiecare dată, ilustrate prin exemple din viaţa reală, oferite fie de Trump, fie de alţi directori executivi din organizaţia sa. Perfecte pentru oricine vrea să-şi dezvolte afacerile, fără a avea masterate sau doctorate, aceste cărţi inteligente oferă sfaturi din lumea reală a afacerilor, bazate pe singurul lucru pe care cititorii nu-l pot obţine în nicio şcoală de afaceri — experienţa.



Titlu original: How to Build the Most Valuable Asset of Any Business
Anul apariţiei: 2012
Număr pagini: 320 / Format: 13 × 20 cm
Traducător: Cătălin-Alexandru Georgescu
ISBN: 978-606-588-290-4

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.036 sec