Antreneaza-ti mintea pentru afaceri
Preț: 29,90 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Andy Gibson
Editura: Niculescu
Anul publicării: 2016
Pagini: 328
DESCRIERE
CUPRINS:
Mulţumiri... 11
Introducere... 13
Pe scurt... 17
1. HRĂNEŞTE-ŢI MINTEA... 19
Mintea este cel mai valoros instrument al tău, deci cum poţi avea grijă de ea şi cum o poţi face să funcţioneze la capacitate maximă? Învaţă cum să-ţi hrăneşti mintea şi cum să îţi menţii sănătatea mentală şi să fii productiv la locul de muncă.
2. STĂPÂNEŞTE-ŢI STĂRILE SUFLETEŞTI... 57
Gândurile, raţionamentele şi deciziile noastre sunt influenţate de stările noastre sufleteşti. Învaţă cum să-ţi gestionezi stările sufleteşti şi emoţiile pentru a rămâne calm, concentrat şi energic pe tot parcursul zilei.
3. MOTIVEAZĂ-TE... 83
Cele mai bune companii îşi implică angajaţii şi obţin maximum de efort de la oameni. Află ceea ce ne impulsionează să izbândim şi găseşte modalităţi mai bune pentru a te motiva pe tine şi pe alţii.
4. GESTIONEAZĂ PRESIUNEA... 107
Presiunea este o realitate a mediului de afaceri modern, dar stresul poate dăuna sănătăţii şi productivităţii noastre. Înţelege psihologia presiunii şi învaţă moduri practice de a reduce stresul la locul de muncă.
5. CUNOAŞTE-TE PE TINE ÎNSUŢI... 133
Suntem cu toţii diferiţi. Prin înţelegerea caracteristicilor care ne oferă unicitate, putem să jonglăm cu atuurile noastre, să ne controlăm slăbiciunile şi să lucrăm mai bine împreună.
6. ANŢRENEAZĂ-ŢI MINTEA... 163
E posibil să-ţi creşti nivelul inteligenţei sau să-ţi schimbi obiceiurile? Explorează felul în care minţile noastre acumulează cunoştinţe şi învaţă noi abilităţi, descoperind ce înseamnă cu adevărat să-ţi antrenezi mintea.
7. IA DECIZII MAI ÎNŢELEPTE... 199
Afacerile depind de oameni care iau deciziile potrivite la momentul potrivit. Înţelege procesele care stau la baza luării deciziilor şi cum poţi sprijini deciziile informate şi raţionale la locul de muncă.
8. INFLUENŢEAZĂ OAMENII... 223
Ne influenţăm tot timpul unii pe ceilalţi, atât în mod pozitiv cât şi în mod negativ, uneori fără să realizăm acest lucru. Învaţă cum să-ţi exerciţi influenţa, să construieşti relaţii mai bune şi să îi inspiri pe ceilalţi.
9. LUCREAZĂ ÎN ECHIPĂ... 249
Atunci când colaborăm putem să lucrăm mai bine şi mai eficient. Învaţă cum să împărtăşeşti idei clare cu ceilalţi şi descoperă metode mai bune de a comunica şi de a colabora.
10. GÂNDEŞTE CREATIV... 279
Organizaţiile care nu reuşesc să inoveze sunt lăsate în urmă tot mai mult. Descoperă cum să-ţi dezvolţi creativitatea, să găseşti soluţii ingenioase şi să devii mai inovativ la locul de muncă.
CELE 10 OBICEIURI ALE UNEI MINŢI PENTRU AFACERI... 303
CONCLUZIE: O AFACERE PENTRU MINŢI... 305
Lecturi adiţionale... 325
Introducere... 13
Pe scurt... 17
1. HRĂNEŞTE-ŢI MINTEA... 19
Mintea este cel mai valoros instrument al tău, deci cum poţi avea grijă de ea şi cum o poţi face să funcţioneze la capacitate maximă? Învaţă cum să-ţi hrăneşti mintea şi cum să îţi menţii sănătatea mentală şi să fii productiv la locul de muncă.
2. STĂPÂNEŞTE-ŢI STĂRILE SUFLETEŞTI... 57
Gândurile, raţionamentele şi deciziile noastre sunt influenţate de stările noastre sufleteşti. Învaţă cum să-ţi gestionezi stările sufleteşti şi emoţiile pentru a rămâne calm, concentrat şi energic pe tot parcursul zilei.
3. MOTIVEAZĂ-TE... 83
Cele mai bune companii îşi implică angajaţii şi obţin maximum de efort de la oameni. Află ceea ce ne impulsionează să izbândim şi găseşte modalităţi mai bune pentru a te motiva pe tine şi pe alţii.
4. GESTIONEAZĂ PRESIUNEA... 107
Presiunea este o realitate a mediului de afaceri modern, dar stresul poate dăuna sănătăţii şi productivităţii noastre. Înţelege psihologia presiunii şi învaţă moduri practice de a reduce stresul la locul de muncă.
5. CUNOAŞTE-TE PE TINE ÎNSUŢI... 133
Suntem cu toţii diferiţi. Prin înţelegerea caracteristicilor care ne oferă unicitate, putem să jonglăm cu atuurile noastre, să ne controlăm slăbiciunile şi să lucrăm mai bine împreună.
6. ANŢRENEAZĂ-ŢI MINTEA... 163
E posibil să-ţi creşti nivelul inteligenţei sau să-ţi schimbi obiceiurile? Explorează felul în care minţile noastre acumulează cunoştinţe şi învaţă noi abilităţi, descoperind ce înseamnă cu adevărat să-ţi antrenezi mintea.
7. IA DECIZII MAI ÎNŢELEPTE... 199
Afacerile depind de oameni care iau deciziile potrivite la momentul potrivit. Înţelege procesele care stau la baza luării deciziilor şi cum poţi sprijini deciziile informate şi raţionale la locul de muncă.
8. INFLUENŢEAZĂ OAMENII... 223
Ne influenţăm tot timpul unii pe ceilalţi, atât în mod pozitiv cât şi în mod negativ, uneori fără să realizăm acest lucru. Învaţă cum să-ţi exerciţi influenţa, să construieşti relaţii mai bune şi să îi inspiri pe ceilalţi.
9. LUCREAZĂ ÎN ECHIPĂ... 249
Atunci când colaborăm putem să lucrăm mai bine şi mai eficient. Învaţă cum să împărtăşeşti idei clare cu ceilalţi şi descoperă metode mai bune de a comunica şi de a colabora.
10. GÂNDEŞTE CREATIV... 279
Organizaţiile care nu reuşesc să inoveze sunt lăsate în urmă tot mai mult. Descoperă cum să-ţi dezvolţi creativitatea, să găseşti soluţii ingenioase şi să devii mai inovativ la locul de muncă.
CELE 10 OBICEIURI ALE UNEI MINŢI PENTRU AFACERI... 303
CONCLUZIE: O AFACERE PENTRU MINŢI... 305
Lecturi adiţionale... 325
RECENZII