Anotimpurile

Preț: 32,60 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: Mihai Bandac
Editura: Semne
Anul publicării: 2012
Categoria: Romane
DESCRIERE
Mă atrage către pictura lui Mihai Bandac o elevată puritate a sentimentelor, o nobleţe a gândului şi o distinsă exprimare. Obstinată şi semnificativă este reîntoarcerea la locurile pe care le-a cunoscut bine, le-a trăit - aş zice - la locurile de unde astăzi culege cu melancolie fructele incerte ale amintirii.
Toma Caragiu
Radio Bucureşti, Mai 1975. Expoziţia de pictură Mihai Bandac, Teatrul Lucia Sturza Bulandra, deschisă cu prilejul premierei piesei Azilul de noapte, regia Liviu Ciulei
Arta modernă românească, pe care o cunosc şi o preţuiesc foarte mult, înseamnă astăzi un feno-men inconfundabil de aprofundare a unor motive şi teme ale culturii europene. ( ) Expoziţia de faţă, o reprezintă strălucit. Tablourile lui Mihai Bandac, pe care le-am văzut şi admirat foarte mult în această seară, având o carac-teristică deosebită şi anume aceea că păstrează în expresia plastică sentimentul unui spaţiu şi al unei lu-mini care sunt proprii ţării sale ( ) Şi trebuie să recunosc că această pictură se situia-ză la un nivel intelectual foarte elevat, pune o proble-matică critică foarte actuală şi în acest moment, care este unul de criză, această pictură conţine în ea şi conservă aspecte ale încrederii în oameni, în realita-te, de încredere în istorie, care în alte părţi s-au pier-dut din păcate şi mă tem că pentru tot deauna
Giulio Carlo Argan Accademia di Romania, Roma, 19 Iunie 1973
De la Luchian încoace n-am mai văzut o pensulaţie a peisajului ca la pictorul Mihai Bandac. El este cel mai mare colorist român la această oră, care s-ar putea să fie eternă
Nichita Stănescu
Flacara, 1981
Toma Caragiu
Radio Bucureşti, Mai 1975. Expoziţia de pictură Mihai Bandac, Teatrul Lucia Sturza Bulandra, deschisă cu prilejul premierei piesei Azilul de noapte, regia Liviu Ciulei
Arta modernă românească, pe care o cunosc şi o preţuiesc foarte mult, înseamnă astăzi un feno-men inconfundabil de aprofundare a unor motive şi teme ale culturii europene. ( ) Expoziţia de faţă, o reprezintă strălucit. Tablourile lui Mihai Bandac, pe care le-am văzut şi admirat foarte mult în această seară, având o carac-teristică deosebită şi anume aceea că păstrează în expresia plastică sentimentul unui spaţiu şi al unei lu-mini care sunt proprii ţării sale ( ) Şi trebuie să recunosc că această pictură se situia-ză la un nivel intelectual foarte elevat, pune o proble-matică critică foarte actuală şi în acest moment, care este unul de criză, această pictură conţine în ea şi conservă aspecte ale încrederii în oameni, în realita-te, de încredere în istorie, care în alte părţi s-au pier-dut din păcate şi mă tem că pentru tot deauna
Giulio Carlo Argan Accademia di Romania, Roma, 19 Iunie 1973
De la Luchian încoace n-am mai văzut o pensulaţie a peisajului ca la pictorul Mihai Bandac. El este cel mai mare colorist român la această oră, care s-ar putea să fie eternă
Nichita Stănescu
Flacara, 1981
Accesul clienţilor
-Cărţi noi
-Promoţii
-- 22,50 lei25,00 lei (-10%)
- 88,20 lei98,00 lei (-10%)
- 55,80 lei62,00 lei (-10%)
RECENZII