Responsabilitatea socială corporatistă în sprijinul resurselor umane

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Editura:
Anul publicării: 2011
Pagini: 368

DESCRIERE

UN PARTENERIAT NECESAR PENTRU DEZVOLTAREA UNOR PRACTICI RESPONSABILE ÎN AFACERI
Vă întrebaţi ce legătură există între responsabilitatea socială corporatistă şi resursele umane?
Ei bine, departamentele de resurse umane joacă un rol critic în promovarea valorilor sociale şi în instituirea unei culturi organizaţionale adecvate. Recrutarea personalului, sistemele de beneficii, programele de instruire profesională, comunicarea internă, sănătatea şi siguranţa angajaţilor, implicarea acestora în viaţa comunităţii şi atitudinea lor faţă de mediu – toate capătă o nouă dimensiune, dacă sunt abordate din dubla perspectivă a resurselor umane conştiente de impactul social al corporaţiilor.

Această carte este menită să schimbe regulile jocului. Din ea veţi afla cum să:
• Îmbunătăţiţi reputaţia companiei, câştigând un avantaj competitiv în afaceri, pe termen lung.
• Construiţi o cultură organizaţională bazată pe transparenţă, corectitudine şi responsabilitate faţă de toate părţile implicate, atât la nivel intern, cât şi extern.
• Măriţi gradul de sustenabilitate al companiei, contribuind simultan la protejarea mediului înconjurător.
• Creşteţi profiturile investitorilor, diminuând resursele folosite şi impactul negativ asupra planetei şi mediului.
• Comunicaţi mai bine cu angajaţii, mărindu-le gradul de implicare şi productivitatea.
• Diminuaţi pierderile, deoarece rentabilitatea medie a investiţiilor, în cazul implementării unor programe de responsabilitate socială corporatistă, este de 3 dolari pentru fiecare dolar cheltuit.

Beneficiile vor fi vizibile pentru toate părţile implicate – de la angajaţii obişnuiţi până la vârful corporaţiei, de la membrii de rând ai comunităţilor locale până la instituţiile de bază ale societăţii.
Fiind scrisă din perspectiva unui profesionist al resurselor umane, care a încorporat în munca sa cotidiană activităţile cerute de responsabilitatea socială corporatistă, cartea este o lectură indispensabilă pentru manageri.



„Cohen reuşeşte o demonstraţie excepţională, arătând conexiunile dintre resursele umane şi responsabilitatea socială corporatistă... Ideile ei sunt inovatoare; exemplele sunt relevante; iar stilul e limpede şi cursiv.“

Prof. David Ulrich, Ross School of Business, University of Michigan,
şi partener The RBL Group

„Elaine Cohen prezintă unul dintre adevăratele «secrete ale succesului», pentru companiile de top din secolul XXI.“

Dave Stangis, vicepreşedinte CSR,
Campbell Soup Company

ELAINE COHEN este expert în responsabilitatea socială corporatistă, resurse umane, sustenabilitatea companiilor şi justiţia socială. Născută la Manchester şi stabilită în Israel din 1990, aceasta deţine o dublă specializare în limbi moderne de la Universitatea Bradford, Marea Britanie.
Aunci când Elaine Cohen s-a decis să se specializeze în domeniul responsabilităţii sociale corporatiste deja beneficia de o vastă experienţă, după ce lucrase pentru mai mulţi ani alături de mari companii precum Procter & Gamble sau Unilever, dar şi diverse firme mai mici. În perioada 2005–2007 Elaine Cohen a fost directorul Societăţii pentru Managementul Resurselor Umane din Israel, fiind de asemenea cofondatoare şi consultant în management în cadrul companiei Beyond Business Ltd., lider în domeniul consultanţei în responsabi­litatea socială corporatistă şi în cel al promovării sustenabilităţii, colaborând cu numeroase corporaţii internaţionale şi cu organizaţii nonprofit.
În prezent, Elaine Cohen contribuie la dezvoltarea comunităţii în calitate de membru în consiliul de administraţie al unei organizaţii nonprofit pentru promovarea drepturilor femeilor, susţinând însă, în paralel, şi numeroase seminarii pe tema responsabilităţii sociale corporatiste şi a legăturii dintre aceasta şi resursele umane. Elaine promovează activ domeniul în care s-a făcut remarcată prin intermediul:
• blogului personal (www.csr-reporting.blogspot.com);­
• recenziilor specializate ale rapoartelor de sustenabilitate pe Corporate­Register.com (www.corporateregister.com) şi în publicaţia Ethical Corporation Magazine;
• editorialelor şi recenziilor de carte pentru CSRwire.com (www.csrwire.com);
• participării la discuţiile pe tema responsabilităţii sociale ­corpo­ratiste la postul 3BL TV (www.3BLmedia.com);
• articolelor publicate în diverse reviste şi pe Internet.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0145 sec