Mass-media. O istorie sociala. De la Gutenberg la Internet

Preț: 26,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 344
Categoria: Jurnalistica

DESCRIERE

Cuprins:
Revolutia tiparului - Mass-media si sfera publica in epoca moderna timpurie din Europa - De la aburi la electricitate - Procese si modele - Informatie, educatie, divertisment - Convergente

Descriere:
Traducere de Ioana Luca si Constantin Lucian.
Fiecare nou mod de comunicare provoaca dezbateri aprinse despre repercusiunile sale sociale si morale. Astazi ne preocupa influenta negativa a televiziunii si a Internetului; in secolul al XVI-lea, oamenii se temeau ca cititul va stirni emotii periculoase, mai ales la femei. Asa Briggs si Peter Burke, doi dintre cei mai de seama specialisti in istoria culturii, prezinta multe astfel de paralele in Mass-media. O istorie sociala. Punind accent atit pe schimbarile tehnologice, cit si pe continuitatile in utilizarea diferitelor mijloace de comunicare, autorii ofera o excelenta perspectiva asupra mass-media si asupra contextelor sociale si culturale in care au aparut si au evoluat ele de-a lungul timpului, de la inventarea tiparului pina la actuala revolutie informationala si comunicationala provocata de Internet. O carte de nelipsit atit pentru studentii de la facultatile de jurnalism, cit si pentru cei de la istorie sau care urmeaza cursuri de studii culturale.

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0237 sec