Gandire creativa si brainstorming
Preț: 25,00 lei
Disponibilitate: în stoc
Autor: J. Geoffrey Rawlinson
Editura: Codecs
Anul publicării: 2007
Pagini: 151
DESCRIERE
Manual de Marketing (Michael J. Thomas).
In orice organizatie, indiferent de nivel, exista un zacamant bogat, dar inca nedescoperit, de idei utile. Tehnica gandiri creative tinde sa descopere acest zacamant si sa-l exploateze in beneficiul respectivei organizatii si al societatii in ansamblu. Este insa nevoie de un efort sustinut, nu doar pentru a invinge scepticismul si lipsa de incredere, ci si pentru a parcurge etapele ulterioare sedintei de brainstorming, respectiv evaluarea si aplicarea in practica a ideilor generate. Modul eficient de gandire si tehnicile creative pot fi usor deprinse; managerii pot renunta cu timpul la procedurile si la prejudecatile lor analitice, invatand sa profite de avantajele brainstormingului. Aceasta convingere transpare, de altfel, din fiecare pagina a cartii "Gandire creativa si brainstorming".
In orice organizatie, indiferent de nivel, exista un zacamant bogat, dar inca nedescoperit, de idei utile. Tehnica gandiri creative tinde sa descopere acest zacamant si sa-l exploateze in beneficiul respectivei organizatii si al societatii in ansamblu. Este insa nevoie de un efort sustinut, nu doar pentru a invinge scepticismul si lipsa de incredere, ci si pentru a parcurge etapele ulterioare sedintei de brainstorming, respectiv evaluarea si aplicarea in practica a ideilor generate. Modul eficient de gandire si tehnicile creative pot fi usor deprinse; managerii pot renunta cu timpul la procedurile si la prejudecatile lor analitice, invatand sa profite de avantajele brainstormingului. Aceasta convingere transpare, de altfel, din fiecare pagina a cartii "Gandire creativa si brainstorming".
Accesul clienţilor
-În curând...
-Promoţii
-- 75,00 leiPRP: 120,00 lei
- 70,00 leiPRP: 97,00 lei
RECENZII