Cultura serviciilor superioare - Metoda confirmată prin care să vă încântați clienții, colegii și pe toți cei care vă ies în cale.

Preț: 49,00 lei
Disponibilitate: în stoc
ISBN: 978-606-8360-49-2
Editura:
Anul publicării: 2013
Pagini: 376
Format: 14,5x20,5

DESCRIERE

Cultura serviciilor superioare este un proiect al editurii Publica, susținut de TUI TravelCenter prin Eurolines Romania.

RON KAUFMAN ne poartă într-o călătorie în noua lume a serviciilor. Prin intermediul unor studii de caz dinamice și a unor exemple de bună practică, veți afla în ce fel au schimbat regulile jocului cele mai mari companii din lume și cum puteți urma calea spre transformarea superioară a serviciilor.

,,De-a lungul anilor, am asistat la schimbări profunde în atitudinile și acțiunile oamenilor și la îmbunătățiri semnificative ale performanței multor companii în domeniul serviciilor, ceea ce le-a adus vizibile câștiguri în ceea ce privește reputația, cota de piață și profiturile. Organizațiile care construiesc culturi superioare ale serviciilor se bucură de un avantaj competitiv sustenabil, atrăgând clienți mai fideli și angajați mai talentați și mai motivați.”

Ron Kaufman

Citiți această carte și aplicați pașii sugerați. Veți asista la transformarea culturii organizaționale din firma dumneavoastră și la schimbarea ireversibilă a perspectivei pe care o aveți asupra serviciilor. Ron Kaufman a dezlegat misterul serviciilor. Pregătiți-vă pentru o incursiune excepțională într-o lume total nouă.

MARSHALL GOLDSMITH, autorul bestsellerului What Got You Here Wonʼt Get YouThere

Am asistat la evoluția peisajului corporatist. Și am văzut că numeroase aspecte au rămas statice - neschimbate, dar nu de neschimbat. Ron Kaufman ne arată cum putem evolua cu ajutorul cărții sale, Cultura serviciilor superioare. Acesta este scopul absolut: să ne înălțăm și să ne ridicăm deasupra zilei de ieri.

WARREN BENNIS

Ron Kaufman ne dezvăluie în mod convingător motivul pentru care tipul adecvat de servicii vă poate transforma afacerea, oferind totodată un plan detaliat și ușor de urmat. Toți deținătorii funcției de CEO, toți managerii și angajații care furnizează servicii altora, nu numai că ar trebui să citească această carte, ci să o utilizeze ca referință permanentă.

ADRIAN GOSTICK și CHESTER ELTON, autorii bestsellerului The Carrot Principle

O carte care ar trebui să fie lectură obligatorie la şcoală. O carte care poate schimba oameni, companii sau chiar o ţară întreagă. O carte care mie mi-a lărgit orizontul şi mi-a schimbat mentalitatea.

DRAGOȘ ANASTASIU, Președinte Eurolines Group & TUI TravelCenter

RECENZII

Spune-ne opinia ta despre acest produs! scrie o recenzie
Created in 0.0141 sec