Business to Business Marketing
Preț: 19,62 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Laurentiu Dan Anghel
Editura: Uranus
Anul publicării: 2007
Pagini: 239
Categoria: Marketing
DESCRIERE
Cuprins:
Cuvant inainte (p9)
1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11)
2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25)
3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47)
4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR (p105)
5. STRATEGIA DE PIATA A INTEPRINDERII (p115)
6. POLITICA DE PRODUS (p129)
7. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p143)
8. POLITICA DE PRET (p153)
9. POLITICA PROMOTIONALA (p161)
10. PLANIFICAREA ACTIVITATII DE MARKETING ({173)
11. PERSPECTIVELE EVOLUTIEI INTREPRINDERII PRIN ALIANTE STRATEGIGE (p215)
INDEX DE NUME (p229)
INDEX DE TERMENI (p230)
BIBLIOGRAFIE (p237)
Descriere:
Lucrarea "Business to Business Marketing" a fost scrisa de autori cu scopul declarat de a asigura un instrument pentru cei care studiaza particularitatile activitatii de marketing desfasurate de intreprinderii pe pietele organizationale.
Temele prezentate in cadrul acestei carti incearca sa acopere cea mai mare parte a problemelor importante pa care le impune studiul unui domeniu specializat, dinamic si dificil in acelasi timp.
Datorita modului de prezentare a informatiei lucrarea poate fi considerate un adevarat ghid pentru cei care patrund prima oara in aceasta zona, cat si pentru cei care incearca sa-l aprofundeze.
Cuvant inainte (p9)
1. MARKETINGUL SI PIATA ORGANIZATIONALA (p11)
2. INTREPRINDEREA SI MEDIUL SAU EXTERN (p25)
3. CERCETAREA PIETEI ORGANIZATIONALE (p47)
4. COMPORTAMENTUL DE ACHIZITIE AL INTREPRINDERILOR (p105)
5. STRATEGIA DE PIATA A INTEPRINDERII (p115)
6. POLITICA DE PRODUS (p129)
7. POLITICA DE DISTRIBUTIE (p143)
8. POLITICA DE PRET (p153)
9. POLITICA PROMOTIONALA (p161)
10. PLANIFICAREA ACTIVITATII DE MARKETING ({173)
11. PERSPECTIVELE EVOLUTIEI INTREPRINDERII PRIN ALIANTE STRATEGIGE (p215)
INDEX DE NUME (p229)
INDEX DE TERMENI (p230)
BIBLIOGRAFIE (p237)
Descriere:
Lucrarea "Business to Business Marketing" a fost scrisa de autori cu scopul declarat de a asigura un instrument pentru cei care studiaza particularitatile activitatii de marketing desfasurate de intreprinderii pe pietele organizationale.
Temele prezentate in cadrul acestei carti incearca sa acopere cea mai mare parte a problemelor importante pa care le impune studiul unui domeniu specializat, dinamic si dificil in acelasi timp.
Datorita modului de prezentare a informatiei lucrarea poate fi considerate un adevarat ghid pentru cei care patrund prima oara in aceasta zona, cat si pentru cei care incearca sa-l aprofundeze.
Accesul clienţilor
-Promoţii
-- 75,00 leiPRP: 120,00 lei
- 70,00 leiPRP: 97,00 lei
RECENZII